ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επιρροή της επιχειρησιακής στρατηγικής στην ασυμμετρία κόστους των γενικών εξόδων, εξόδων πωλήσεων & διοίκησης. Η περίπτωση της Γαλλίας για την περίοδο 2010-2019
Εναλλακτικός τίτλος :The effect of strategy on the asymmetric cost behavior of sales, general and administrative expenses (SG&A). The case of France during 2010-2019
Δημιουργός :Γωνιανάκη, Μαρία
Συντελεστής :Μπάλλας, Απόστολος (Επιβλέπων καθηγητής)
Χέβας, Δημοσθένης (Εξεταστής)
Βλησμάς, Ορέστης (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :61σ.
Γλώσσα :el
Περίληψη :Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την επιρροή που ασκεί ηεπιχειρησιακή στρατηγική στην ασυμμετρία κόστους των λειτουργικών εξόδων καισυγκεκριμένα στα γενικά έξοδα, έξοδα πωλήσεων και διοίκησης. Οι δείκτες που μελετώνταιαφορούν την ευρωπαϊκή χώρα της Γαλλίας και η έρευνα διεξήχθη για την χρονική περίοδο απότο 2010 έως το 2019. Πιο συγκεκριμένα, κάθε εταιρεία που συμμετέχει στη μελέτηκατηγοριοποιείται σε έναν από τους στρατηγικούς τύπους σύμφωνα με τις τυπολογίες πουανέπτυξαν οι Miles & Snow (1978). Κρίνεται σημαντικό να διατυπωθεί ότι στην παρούσαεργασία μελετώνται μόνο οι δύο από τους τέσσερις στρατηγικούς τύπους, αυτοί τωνοραματιστών και των αμυντικών. Έπειτα από την κατηγοριοποίηση αυτή, η έρευνα εστιάζειστον τρόπο με το οποίο μπορεί η συμπεριφορά του κόστους των γενικών εξόδων, εξόδωνπωλήσεων και διοίκησης να επηρεαστεί από τον κάθε στρατηγικό τύπο και να οδηγήσει στηνδημιουργία ή όχι του κολλώδες κόστους. Τέλος, το αντικείμενο της έρευνας αναλύεταιενδελεχώς και παρουσιάζεται στην βιβλιογραφική ανασκόπηση ενώ έπειτα από τηνπραγματοποίηση της εμπειρικής ανάλυσης, γίνεται η διεξαγωγή των σχετικώνσυμπερασμάτων.
The main purpose of this study is to investigate the effect of strategy on the asymmetric cost behavior of sales, general and administrative expenses (SG&A). The sample consists of countries which are based in France during the period 2010-2019. More specifically, each company participating in this study, categorized into one of the strategic types according to the strategic typologies developed by Miles & Snow (1978). The study concentrates on two strategic types, which are prospectors and defenders. Following this classification, the research focuses on how the cost behavior of sales, general and administrative expenses could be affected by each strategic type and lead to exhibit cost stickiness or cost anti-stickiness. Finally, the object of the research is analyzed thoroughly and is presented in the literature review while after the empirical analysis is carried out, are presented the results and conclusions.
Λέξη κλειδί :Επιχειρησιακή στρατηγική
Τυπολογίες Miles & Snow
Ασυμμετρία κόστους
Κολλώδες κόστος
Ποιότητα κερδών
Strategy
Typologies by Miles & Snow
Asymmetric cost
Sticky cost
Earnings quality
Ημερομηνία έκδοσης :31-01-2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-02-01 23:12:37
Δικαιώματα χρήσης :Ανοιχτή πρόσβαση
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Gonianaki_2021.pdf

Τύπος: application/pdf