ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Ανάλυση των online hotel reviews: αξιολόγηση βάσει των προτιμήσεων των επισκεπτών
Εναλλακτικός τίτλος :Analyzing online hotel reviews: assessment based on customers' preferences
Δημιουργός :Λυμπερίου, Βασιλική
Συντελεστής :Μαμάκου, Ξένη (Επιβλέπων καθηγητής)
Μανωλόπουλος, Δημήτριος (Εξεταστής)
Φραϊδάκη, Κατερίνα (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :80σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8468
Περίληψη :Στο πλαίσιο της συνεχόμενης εξέλιξης της τεχνολογίας οι πηγές πληροφοριών είναι αναρίθμητες και η αξία τους πολύ μεγάλη. Για το λόγο αυτό, ο άνθρωπος προσπαθεί να αξιοποιήσει τις πληροφορίες για να εξάγει συμπεράσματα που θα συντελέσουν στην ορθότερη λήψη αποφάσεων και την επίλυση πολύπλοκων προβλημάτων.Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για τη συγκέντρωση και ανάλυση των πληροφοριών, η παρούσα διπλωματική έχει σκοπό να συμβάλλει στην μελέτη και την εφαρμογή μεθόδων σε δεδομένα που αφορούν τουριστικά καταλύματα. Πιο συγκεκριμένα εστιάζει στην ανάλυση του συναισθήματος (sentiment analysis) που συμπεριλαμβάνουν τα σχόλια των επισκεπτών στα ξενοδοχεία.Η διάρθρωση της διπλωματικής εργασίας γίνεται σε πέντε ενότητες. Αρχικά ορίστηκε το θεωρητικό υπόβαθρο, δηλαδή διερευνήθηκαν οι βασικές έννοιες που συνδέονται με την τεχνική της ανάλυσης κειμένου και μελετήθηκαν εργασίες με παρόμοιο αντικείμενο. Στη συνέχεια ορίστηκε η μορφή των προς συλλογή δεδομένων και επιλέχθηκε η μέθοδος με την οποία πραγματοποιήθηκε η ανάλυση. Ακολούθησε μία στατιστική ανάλυση των πληροφοριών που συλλέχθηκαν και πραγματοποιήθηκε η συναισθηματική ανάλυση μέσα από τον προσδιορισμό συγκεκριμένων παραμέτρων.Στην τελευταία ενότητα γίνεται αναφορά στα συμπεράσματα που αφορούν τις μετρικές που υπολογίστηκαν και προσδιορίζουν το συναίσθημα που εκφράζουν οι επισκέπτες στα σχόλια. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τη συσχέτιση με τον λόγο για τον οποίο ταξιδεύουν. Τέλος καταγράφονται και τα συμπεράσματα που αφορούν τις παροχές στις οποίες οι επισκέπτες δίνουν περισσότερη έμφαση ανάλογα με τον τύπο ταξιδιού που εκπροσωπούν.
In the context of technological evolution, the sources of information are numerous, and their value is significant. For this reason, humans try to use information to draw conclusions that will contribute to better decision making and solving complex problems.Recognizing the need to gather and analyze information, the thesis aims to contribute to the study and application of methods in data relating to tourist accommodation. More specifically, it focuses on sentiment analysis implemented on hotel guests’ comments.The thesis is organized in five chapters. Initially, is presented the theoretical background focusing on basic concepts that are related to the technique of text analysis. Furthermore, a research on similar studies has been made. Form of collected data was defined as well as the method of gathering and analyzing data was selected. A statistical analysis of the collected information followed and sentiment analysis was performed through the identification of specific parameters.At the last chapter, conclusions are listed, focusing more on metrics that were calculated to determine the emotion expressed by visitors. Results from correlation with the trip type are very interesting. Finally, conclusions associated with the importance of benefits based on trip type are presented.
Λέξη κλειδί :Ανάλυση κειμένου
Επεξεργασία φυσικής γλώσσας
Συναισθηματική ανάλυση
Text analysis
NLP
Sentiment analysis
Διαθέσιμο από :2021-03-21 21:03:59
Ημερομηνία έκδοσης :2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-03-21 21:03:59
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Lymperiou_2020.pdf

Τύπος: application/pdf