ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η εμπειρία πελάτη στον κλάδο του λιανεμπορίου ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών
Εναλλακτικός τίτλος :Customer experience in electronic and electrical retail industry
Δημιουργός :Αντώναρος, Στέφανος
Συντελεστής :Τσόγκας, Μάρκος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8637
Περίληψη :Στην παρούσα έρευνα, στόχος είναι η περιγραφή της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε πανκαναλικά περιβάλλοντα και συγκεκριμένα στον κλάδο των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών. Η εργασία χωρίζεται σε δύο κυρίως μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό κομμάτι. Σε πρώτο επίπεδο παρουσιάζεται, μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, η έννοια της πανκαναλικής στρατηγικής, τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου ψηφιακού καταναλωτή αλλά και οι αλλαγές που συμβαίνουν στο λιανεμπόριο σε επίπεδο πανκαναλικού περιβάλλοντος. Στο ερευνητικό μέρος, στόχος είναι η διερεύνηση των απόψεων των συμμετεχόντων σχετικά με τις αγορές τους σε πολυκαναλικό περιβάλλον. Τα ερευνητικά ερωτήματα που καθοδηγούν την έρευνα είναι πρώτον κατά πόσο είναι δυνατή η ποσοτικοποίηση της αντιληπτής ποιότητας σε ένα πολυκαναλικό περιβάλλον και δεύτερον, εάν ναι, ποιες είναι οι κυριότερες διαστάσεις της. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση των κυριότερων συμπερασμάτων και τη βιβλιογραφία.
The aim of this postgraduate thesis is to describe consumers' buying behaviour in multi-channel environments and, specifically, in the field of electronic and electrical devices. The dissertation consists of two main parts, the theoretical and the research one, respectively. The first part presents, through an extensive literature review, the concept of multi-channel strategy, the characteristics of modern digital consumer, as well as the changes that occur in retail under the scope of a multi-channel environment. Subsequently, in the research part, the aim is to explore the participants' views regarding their purchases in a multi-channel environment. Methodologically, the research questions that compose the research are firstly whether it is possible to quantify the perceptual quality in a multi-channel environment and, afterwards, if so, what are its main dimensions. The dissertation is concluded with a summary citation of the main conclusions, along with the surveyed works.
Λέξη κλειδί :Εμπειρία πελάτη
Πολυκαναλικό περιβάλλον
Λιανεμπόριο
Ηλεκτρονικές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Customer experience
Omnichannel
Multichannel
Electrical industry
Retail industry
Διαθέσιμο από :2021-06-02 00:23:51
Ημερομηνία έκδοσης :2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-06-02 00:23:51
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Antonaros_2021.pdf

Τύπος: application/pdf