ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Στρατηγικός ανασχεδιασμός στις ταχυμεταφορές την περίοδο του κορωνοϊού: η περίπτωση των ΕΛΤΑ
Εναλλακτικός τίτλος :Strategic redesign in courier services during the coronavirus period: the ELTA case
Δημιουργός :Βουλγαρίδη, Μαρίνα
Συντελεστής :Ιωαννίδης, Αντώνιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :97σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8644
Περίληψη :Θεωρητικό Υπόβαθρο: Στον αναπτυσσόμενο κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, το τελευταίο μίλι της εφοδιαστικής αλυσίδας, αποτελεί το τελικό και το πιο αξιόλογο στάδιο στη διαδικασία παράδοσης. Βάσει εκείνου επηρεάζεται η κερδοφορία της κάθε επιχείρησης και καθορίζεται η ικανοποίηση των πελατών. Σημαντικός, είναι επίσης και ο ρόλος των ιδιωτικών εταιρειών ταχυμεταφορών, καθώς καλούνται να υλοποιήσουν αποτελεσματικά το εν λόγω στάδιο, προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες της εποχής.Στόχος: Στόχος της μελέτης ήταν να ερευνηθεί εάν κατά τη διάρκεια της έξαρσης του κορωνοϊού, υπήρχε αύξηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών και κατ’ επέκταση καθυστέρηση στο τελευταίο μίλι. Επίσης, επιχειρήθηκε να αποδειχθεί η σημαντικότητας της χρήσης μιας εποικοδομητικής στρατηγικής με γνώμονα τον πελάτη, για τις ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών, με σκοπό την αποτελεσματική λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας.Μεθοδολογία: Πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ανάλυση δεδομένων, η οποία βασίστηκε σε ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Η έρευνα διενεργήθηκε σε πελάτες, οι οποίοι εξυπηρετήθηκαν από την εταιρεία ΕΛΤΑ Courier κατά τη διάρκεια της έξαρσης του κορωνοϊού και της καθολικής απαγόρευσης κυκλοφορίας. Συμπεράσματα: Παρατηρήθηκε ότι υπήρξε σημαντική αύξηση των παραγγελιών, ενώ καταγράφηκαν επίσης και σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις, λόγω του αυξημένου φόρτου εργασίας.
Background: In the growing e-commerce industry, the last mile of the supply chain is the final and most remarkable stage in the delivery process. On this basis, the profitability of each company is affected, and customer satisfaction is determined. Also, important is the role of private courier companies, as they are required to implement this stage effectively, to meet the needs of the time.Aim: The study aimed to investigate if during the outbreak of coronavirus, there was an increase in electronic orders and a delay in the last mile. It was also attempted to demonstrate the importance of using a constructive customer-driven strategy for private courier companies, with a view to the efficient functioning of the supply chain.Methods: A primary data analysis was carried out, based on quantitative research, using a questionnaire. The survey was conducted on customers who received the services of the ELTA Courier company, during the coronavirus outbreak and the global curfew.Results: There was a significant increase in orders, while also important delays in deliveries were recorded due to the increased workload.
Λέξη κλειδί :Τελευταίο μίλι
Δέματα
Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Α.Ε.
Eφοδιαστική αλυσίδα
Ικανοποίηση πελατών
Last mile
Packages (CEP)
ELTA Courier S.A.
Supply chain
Customer satisfaction
Διαθέσιμο από :2021-06-03 14:19:50
Ημερομηνία έκδοσης :2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-06-03 14:19:50
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Voulgaridi_2021.pdf

Τύπος: application/pdf