ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Σύγχρονο (λιμενικό) μάρκετινγκ στον ΟΛΠ και η χρήση των social media
Εναλλακτικός τίτλος :Modern (port) marketing at OLP and the use of social media
Δημιουργός :Ντάσιου, Ειρήνη
Συντελεστής :Τσόγκας, Μάρκος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :85σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8647
Περίληψη :Η παρούσα έρευνα εκπονείται ώστε να εξετάσει τον λιμένα του Πειραιά από τη σκοπιά του Μάρκετινγκ, ποιες κατευθύνσεις ακολουθεί ως προς αυτό και ειδικότερα υπό το πρίσμα των social media. Ειδικότερα, εξετάζεται το πως κινείται ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά ως προς τον τομέα του Μάρκετινγκ και αν ανταποκρίνεται επαρκώς στις απαιτήσεις των πελατών. Κύρια επισήμανση γίνεται στην χρήση των social media, δηλαδή τι παρουσία διατηρεί ο ΟΛΠ σε αυτά έως τώρα και αν μπορεί να ενισχυθεί συγκριτικά με τα social media σε λιμάνια του εξωτερικού. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί εισαγωγή στο θέμα της έρευνας. Στο δεύτερο κεφάλαιο της έρευνας γίνεται βιβλιογραφική επισκόπηση και παρουσιάζονται στοιχεία που αφορούν το λιμάνι (όπως ορισμός, ιστορία, Μάρκετινγκ Β2Β). Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία έρευνας που είναι η ποιοτική έρευνα η οποία βοηθάει μέσω των συνεντεύξεων στη συλλογή όλων των απαραίτητων στοιχείων σχετικά με το ερευνητικό ερώτημα που προκύπτει και αφορά το Μάρκετινγκ του ΟΛΠ και αν ανταποκρίνεται στη σύγχρονη εποχή. Η έρευνα χωρίζεται σε δύο υπο-ομάδες, την συνέντευξη στον ΟΛΠ και σε ναυτιλιακές εταιρείες. Σχετικά με το ερευνητικό ερώτημα που αφορά τα social media του ΟΛΠ διεξάγεται ανάλυση περιεχομένου μέσω της συστηματικής παρατήρησης των social media του OΛΠ αλλά και ανταγωνιστικών λιμένων στο εξωτερικό. Στο τέταρτο κεφάλαιο καταγράφονται τα ευρήματα της έρευνας και στο τελευταίο εξάγονται συμπεράσματα και προτάσεις, τα οποία πηγάζουν από την έρευνα. Τέλος, αναφέρονται οι περιορισμοί της έρευνας αλλά και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
The present research is being prepared in order to examine the port of Piraeus from the point of view of Marketing, which directions it follows in this regard and especially in the light of social media. In particular, it examines how the Piraeus Port Organization moves in the field of Marketing and whether it adequately meets the requirements of customers. The main emphasis is on the use of social media, namely what presence the OLP maintains in them so far and whether it can be strengthened compared to social media in ports abroad. The first chapter is an introduction to the subject of research. The second chapter of the research provides a bibliographic review and presents information about the port (such as definition, history, B2B Marketing). The third chapter presents the research methodology which is the qualitative research which helps through interviews to gather all the necessary data on the research question that arises and concerns the Marketing of OLP and whether it corresponds to the modern era. The research is divided into two sub-groups, the OLP interview and the shipping companies. Regarding the research question concerning the social media of the OLP, a content analysis is carried out through the systematic observation of the social media of the OLP but also of competing ports abroad. The fourth chapter records the findings of the research and in the last one draws conclusions and suggestions, which stem from the research. Finally, we mention the limitations of the research and suggestions for future research.
Λέξη κλειδί :Λιμάνι
ΟΛΠ
Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Port
OLP
Marketing
Social media
Διαθέσιμο από :2021-06-05 12:56:34
Ημερομηνία έκδοσης :2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-06-05 12:56:34
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Ntasiou_2021.pdf

Τύπος: application/pdf