ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Σχεδιασμός και ανάλυση στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν
Εναλλακτικός τίτλος :Design and implementation of e-commerce strategy
Δημιουργός :Γαϊτανάκης, Παναγιώτης
Συντελεστής :Φραϊδάκη, Αικατερίνη (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :68σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8673
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανακατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος εμπορίας γυναικείων ενδυμάτων στο διαχειριστικό σύστημα περιεχομένου WordPress. Η ανακατασκευή αυτή αφορά τόσο στο σχεδιαστικό κομμάτι του καταστήματος, όσο και στην διαμόρφωση των στρατηγικών μάρκετινγκ που είναι αναγκαίες για την επαρκή προβολή του. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μία ανάλυση του κλάδου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα και του ανταγωνισμού στον τομέα της γυναικείας ένδυσης, ενώ παρουσιάζονται και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για τον εντοπισμό και την μελέτη ανταγωνιστών. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η στρατηγική που ακολουθήθηκε για την κατασκευή του καταστήματος καθώς και ολόκληρου του φάσματος μάρκετινγκ, από την προβολή του καταστήματος μέχρι και την διαχείριση των πελατών. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μία αναφορά στους λόγους που χρησιμοποιήθηκε το συγκεκριμένο διαχειριστικό σύστημα έναντι του παλαιού και παρουσιάζονται οι μελλοντικοί στόχοι της επιχείρησης.
This dissertation deals with the reconstruction of an online lingerie store in the WordPress content management system. This reconstruction concerns both the design part of the store, as well as the formulation of the marketing strategies that are necessary for its adequate promotion. The first chapter of the paper provides an analysis of the e-Commerce sector in Greece and the competition in the field of women's clothing, while also presenting the tools used to identify and study competitors. The second chapter presents the strategy followed for the construction of the store as well as the entire marketing spectrum, from the promotion of the store to the management of the customers. Finally, in the third chapter a reference is made to the reasons why the specific management system was used against the old one and the future goals of the company are presented.
Λέξη κλειδί :Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Μάρκετινγκ
Στρατηγική
E-commerce
Marketing
Strategy
Διαθέσιμο από :2021-06-16 11:10:09
Ημερομηνία έκδοσης :2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-06-16 11:10:09
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Gaitanakis_2021.pdf

Τύπος: application/pdf