PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Μελέτη της επίδρασης της ατμόσφαιρας στους χώρους εστίασης
Alternative Title :Study on the effects of atmospherics in the dining areas
Creator :Πετροπούλου, Αναστασία
Contributor :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Λιονάκης,Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Μπάλτας,Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :127σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8689
Abstract :Η επίσκεψη σε ένα εστιατόριο μπορεί να αποτελεί μια αξέχαστη εμπειρία, η μοναδικότητα της οποίας δεν θα περιορίζεται στο γευστικό κομμάτι αλλά θα διευρύνεται και στην ατμόσφαιρα του εστιατορίου. Στην παρούσα εργασία μελετάται η σημαντικότητα αυτής της ατμόσφαιρας, αρχικά ως προς την επιλογή ενός εστιατορίου, διακρίνοντας τα στοιχεία αυτής που είναι πιο σημαντικά, καθώς και τη πιο σημαντική ευρύτερη κατηγορία αυτών. Εν συνεχεία, από τις κατηγορίες των στοιχείων της ατμόσφαιρας, η προσοχή εστιάζεται στο γενικό εσωτερικό περιβάλλον, διακρίνοντας τα σημαντικότερα στοιχεία της τόσο ως προς το επίπεδο ικανοποίησης στους Ελληνικούς χώρους εστίασης όσο και ως προς την αύξηση της παραμονής. Τέλος, εντοπίζονται τα στοιχεία της ατμόσφαιρας που μπορούν να προκαλέσουν σημαντική όχληση στους πελάτες και σε ποιο βαθμό, ενώ για την επίτευξη των παραπάνω πραγματοποιήθηκε ποιοτική αλλά και ποσοτική έρευνα, προκύπτοντας ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Visiting a restaurant can be a remarkable experience, the uniqueness of which will not be limited to the tasty part but will also expand in the atmosphere of the restaurant. In the present study, the importance of this atmosphere is scrutinized, initially in terms of selecting a restaurant, distinguishing the segments that are most important, as well as the most salient wider category of them. Thereafter, from the categories of the elements of the atmosphere, the attention is drawn on the general store atmospherics, distinguishing their most important aspects both in terms of the level of satisfaction in the Greek restaurants and in terms of the extension of the visit. Finally, features of store atmospherics are identified, which can cause considerable inconvenience to customers, as well as to what extent. Τo achieve the above, qualitative and quantitative research was carried out, yielding interesting conclusions.
Subject :Μάρκετινγκ
Ατμόσφαιρα
Εστιατόριο
Εστίαση
Marketing
Restaurant
Atmospherics
Dining areas
Date Available :2021-06-27 10:22:18
Date Issued :2020
Date Submitted :2021-06-27 10:22:18
Access Rights :Free access
Licence :

File: Petropoulou_2020.pdf

Type: application/pdf