ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Στρατηγική των επιχειρήσεων: η στρατηγική ανταπόκρισης των επιχειρήσεων στην πανδημία και οι επιπτώσεις της στον βαθμό ικανοποίησης των εργαζομένων: μια εμπειρική διερεύνηση
Εναλλακτικός τίτλος :Business strategy: the response of businesses to Covid-19 and its impact on job satisfaction: an empirical study
Δημιουργός :Αλεξάκη, Χριστίνα-Γεωργία
Συντελεστής :Παπαδάκης, Βασίλειος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σαλαβού, Ελένη (Εξεταστής)
Μανωλόπουλος, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :89σ.
Γλώσσα :el
Περίληψη :Το 2020 ήταν καθοριστική χρονιά παγκοσμίως, αφού χαρακτηρίστηκε από την εξάπλωση της πανδημίας Covid-19 σε όλο τον πλανήτη. Προκάλεσε έντονες πιέσεις στα υγειονομικά συστήματα των χωρών, στην κοινωνία αλλά και στον επιχειρηματικό κόσμο. Οι οργανισμοί προχώρησαν στην υιοθέτηση νέων μοντέλων εργασίας προκειμένου να εναρμονιστούν με τις συνθήκες. Λαμβάνοντας υπόψιν τις εξελίξεις αυτές καθώς και τις προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπίσει ο κόσμος της εργασίας, ο ερευνητικός στόχος της παρούσας μελέτης διαμορφώθηκε προκειμένου να εξετάσει την Εργασιακή Ικανοποίηση των εργαζομένων αναφορικά με την αντίδραση της εκάστοτε επιχείρησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αναφορικά με τα οργανωσιακά χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων οι στόχοι της εργασίας αφορούν την αξιολόγηση του ρόλου της έντασης του ανταγωνισμού στον κλάδο, τη μέτρηση του βαθμού στον οποίον οι εργαζόμενοι θεώρησαν ότι ο οργανισμός προσαρμόστηκε και διαχειρίστηκε τις αλλαγές, την αξιολόγηση του ρόλου της υποστήριξης της ανώτατης διοίκησης, την αξιολόγηση του βαθμού συγκεντρωτισμού αναφορικά με τη λήψη αποφάσεων και της τυπικότητας, την αξιολόγηση του ρόλου της επικοινωνίας, την αξιολόγηση της ικανότητας μάθησης της επιχείρησης και την αξιολόγηση του ρόλου της τηλεργασίας. Σε ατομικό επίπεδο, οι στόχοι που διαμορφώθηκαν αφορούσαν τη μέτρηση της συμμετοχής των εργαζομένων, την αξιολόγηση του ρόλου της εμπιστοσύνης, τη μέτρηση του βαθμού εξάντλησης των εργαζομένων και τη μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των εργαζομένων. Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της έρευνας, επιλέχθηκε η μέθοδος της ποσοτικής πρωτογενούς έρευνας και δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο ατομικής συμπλήρωσης. Το είδος της δειγματοληψίας που επιλέχθηκε είναι η Δειγματοληψία Κρίσεως ή Σκόπιμη Δειγματοληψία. Η δομή της εργασίας αποτελείται από το κεφάλαιο 1 που ονομάζεται “Η πανδημία και η στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων”, από το κεφάλαιο 2 που αναφέρεται στη βιβλιογραφική επισκόπηση, το κεφάλαιο 3 που περιγράφεται η μεθοδολογία της έρευνας, το κεφάλαιο 4 όπου παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας και τέλος ακολουθούν η Σύνοψη, Περιορισμοί & Προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
The 2020 was a pivotal year for the world, as it was marked by the spread of the Covid-19 around the globe. It caused intense pressures on the health systems of the countries, on the society but also on the business world. The organizations adopted new working models in order to harmonize with the conditions. Taking into account these changes as well as the challenges that the business world had to face, the research goal was created in order to examine the Employee Satisfaction in relation to the reaction of each company during the pandemic. Regarding the organizational characteristics of the companies, the main goals concern the evaluation of the role of the intensity of competition in the industry, the measurement of the degree to which the employees considered that the organization adapted and managed the changes, the evaluation of the role of support of the top management , the evaluation of the degree of centralization and formalization, the evaluation of the role of communication, the evaluation of the learning ability of the company and the evaluation of the role of teleworking. Regarding the individual characteristics, the objectives were to measure employee participation, to assess the role of trust, to measure the degree of burn-out effect and to measure the degree of employee satisfaction. In order to achieve these goals, the method of quantitative primary research was selected and a questionnaire was created. The type of sampling chosen is Crisis Sampling or Intentional Sampling. The structure of the work consists of chapter 1 called "The pandemic and the strategy of Greek companies", chapter 2 which refers to the literature review, chapter 3 which describes the research methodology, chapter 4 which presents the results of the research and finally follow the Summary, Limitations & Suggestions for future research.
Λέξη κλειδί :Πανδημία
Εργασιακή ικανοποίηση
Εργαζόμενοι
Covid-19
Job satisfaction
Employees
Ημερομηνία έκδοσης :31-08-2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-10-04 12:47:21
Ημερομηνία αποδοχής :2021-10-06 08:32:56
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Alexaki_2021.pdf

Τύπος: application/pdf