ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Περιπτώσεις χρήσης και τάσεις των Robotic Process Automation (RPA) στις τηλεπικοινωνίες
Εναλλακτικός τίτλος :Robotic Process Automation (RPA) trends and use cases in telecommunications
Δημιουργός :Μπόζνος, Γεώργιος
Συντελεστής :Ιωαννίδης, Αντώνιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :67σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9030
Περίληψη :Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της λειτουργίας των Robotic Process Automation (RPA) στα πλαίσια της εφαρμογής τους στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών. Πιο συγκεκριμένα, μελετάει την κατάσταση που ήδη υπάρχει μέσα στους οργανισμούς, τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται η οργάνωση δηλαδή των RPA, η διακυβέρνησή τους, καθώς επίσης και οι τομείς στους οποίους έχουν εφαρμοστεί σε μεγάλες εταιρίες τηλεπικοινωνιών ανά τον κόσμο. Επιπλέον, αναφορά γίνεται στα προγράμματα σχεδιασμού των RPA, τα οποία κυριαρχούν στην αγορά, όπως επίσης και οι λειτουργίες τους. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως μελετάται και η μέχρι τώρα διαθεσιμότητα σε τρόπους αξιολόγησης που προσφέρεται στις ενδιαφερόμενες εταιρίες ώστε να αξιολογηθεί το κατά πόσο είναι εφικτό και προσοδοφόρο, να προβούν σε εφαρμογή των αυτοματοποιημένων διαδικασιών στις λειτουργίες τους.Ακόμα, πραγματοποιείται αναφορά σε μελλοντικές τάσεις οι οποίες αφορούν τα RPA’s. Οι συγκεκριμένες τάσεις είτε αποσκοπούν στην εναρμονισμένη συνεργασία μεταξύ άλλων τεχνολογιών με τα RPA, που έχει ως σκοπό την πιο εύρυθμη και εύκολη λειτουργία τους, είτε τεχνολογίες οι οποίες ίσως υπάρξουν ως αντικαταστάτες των RPA.Στη συνέχεια, ιδιαίτερη αναφορά γίνεται σε περιπτώσεις μελέτης που λαμβάνουν χώρα στις εταιρίες τηλεπικοινωνιών. Έτσι, γίνεται περιγραφή των λειτουργιών οι οποίες μέχρι τώρα γίνονται χειροκίνητα και απαιτούν την επένδυση χρόνου από πλευράς των εργαζομένων και πως μπορεί να αλλάξει αυτή η κατάσταση προς το καλύτερο με την εφαρμογή των αυτοματοποιημένων διαδικασιών. Επιπλέον, προσφέρονται προτάσεις για ενέργειες οι οποίες θα διευκόλυναν την καθημερινή λειτουργία στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών.Τα RPA αποτελούν μια σχετικά καινούρια τεχνολογία που αρχίζει σιγά σιγά και ανθεί στον επιχειρησιακό τομέα και πρόκειται για ένα αντικείμενο το οποίο δύναται να ερευνηθεί σε βάθος καθώς προσφέρει μεγάλο πεδίο εφαρμογής και καθίσταται έως και αναγκαίο στις σημερινές επιχειρήσεις που θέλουν να συμβαδίζουν με τις τεχνολογικές εξελίξεις και να δημιουργήσουν πιο εύχρηστες ροές εργασίας για τους εργαζομένους τους, οι οποίες θα έχουν αντίκτυπο και στους ίδιους τους πελάτες τους.
The purpose of this thesis is to study the operation of Robotic Process Automation (RPA) in the context of their application in the Telecommunications sector. More specifically, it studies the situation that already exists within the organizations, how the organization of the RPA is carried out, ie their governance, as well as the sectors in which they have been implemented in large telecommunication companies around the world. In addition, reference is made to the design programs of the RPA, which dominate the market, as well as their functions. It is important to mention that the availability so far of evaluation methods offered to the interested companies is being studied to evaluate whether it is feasible and profitable to implement the automated procedures in their operations.Also, reference is made to future trends concerning RPA. These trends are either aimed at harmonized cooperation among other technologies with the RPA, which aims at their smoother and easier operation, or technologies that may exist as replacements for the RPA.Then, special reference is made to case studies that take place in telecommunications companies. Thus, a description is made of the functions that have so far been done manually and require the investment of time on the part of the employees and how this situation can be changed for the better by the application of automated procedures. In addition, proposals are offered for actions that would facilitate day-to-day operations in the telecommunications sector.RPA is a relatively new technology that is slowly starting to flourish in the business sector and is an object that can be researched in-depth as it offers a wide field of application and becomes even necessary for today's companies that want to keep up with technological developments and to create more user-friendly workflows for their employees, which will also have an impact on their customers.
Λέξη κλειδί :Αυτοματοποιημένες διαδικασίες
Τηλεπικοινωνίες
Μηχανική μάθηση
Περιπτώσεις χρήσης
Robotic Process Automation (RPA)
Telecommunications
Machine learning
Διαθέσιμο από :2022-01-10 15:18:28
Ημερομηνία έκδοσης :11/24/2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-01-10 15:18:28
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Boznos_2021.pdf

Τύπος: application/pdf