ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Employer branding & customer experience
Δημιουργός :Παπαδόγιαννη, Γεωργία-Μαρία
Συντελεστής :Ιωαννίδης, Αντώνιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :82σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9065
Περίληψη :Πεδίο ανάλυσης της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η μελέτη του employer branding (εμπορικό σήμα του εργοδότη) και του customer experience (εμπειρία πελάτη). Τόσο η έννοια του employer branding όσο και η έννοια του customer experience συμβάλλουν στο να επιτευχθεί επιχειρηματική αξία στην εταιρεία και προστιθέμενη αξία στον πελάτη, καταλήγοντας σε μοναδικό διακριτικό πλεονέκτημα. Στο πλαίσιο της εργασίας ακολουθήθηκε η ποσοτική προσέγγιση με τη βοήθεια ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Το δείγμα αποτέλεσαν 95 Έλληνες και Ελληνίδες πολίτες που έχουν υλοποιήσει πρόσφατα ή υλοποίησαν στο παρελθόν πρακτική άσκηση σε εταιρείες υπηρεσιών στην Ελλάδα. Η μέθοδος δειγματοληψίας ήταν η απλή τυχαία δειγματοληψία. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε μέσω περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής ανάλυσης, με τη βοήθεια του στατιστικού λογισμικού SPSS. Ο δείκτης αξιοπιστίας του Cronbach’salpha ήταν 0.7. Οι περισσότεροι συμμετέχοντες ασχολήθηκαν στον κλάδο του Τουρισμού και τις Τηλεπικοινωνίες από 6 μήνες έως ένα χρόνο, με πλήρη απασχόληση. Πιο σημαντική θεώρησαν τη φήμη της εταιρείας για την επιλογή τους και στη συνέχεια τις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη σύσταση από συγγενείς/φίλους, τα career events της εταιρείας, το γραφείο πρακτικής άσκησης του Πανεπιστημίου και τελευταία, την εταιρική παρουσίαση στο Πανεπιστήμιο. Οι συμμετέχοντες θεωρούν ότι το εργασιακό κλίμα αποτελεί κυρίαρχη έννοια που γνώρισαν για τη συγκεκριμένη εταιρεία κατά τη διάρκεια της πρακτικής τους. Βρέθηκαν πολύ ικανοποιημένοι από την εταιρεία που πραγματοποίησαν την πρακτική, θα επέλεγαν να εργαστούν στο μέλλον σε αυτή, θα τη συνιστούσαν σε άλλους για αγορές, αλλά δε θεωρούν ότι οι ενέργειες που έκανε η εταιρεία που πραγματοποιήσαν την πρακτική τους άσκηση για να τους προσελκύσει διαφοροποιούνται από τις ανταγωνιστικές εταιρείες. Από τον έλεγχο ύπαρξης διαφοροποίησης των απόψεων ως προς τη σημαντικότητα συγκεκριμένων ενεργειών για την επιλογή της εταιρείας που υλοποίησαν την πρακτική τους άσκηση, η επαγωγική στατιστική ανάλυση έδειξε πως οι απόψεις δε διαφέρουν στατιστικά σημαντικά ανάμεσα στους άνδρες και στις γυναίκες, ενώ βρέθηκε διαφοροποίηση όσον αφορά την ηλικία και το επάγγελμα, μόνο για τις προωθητικές ενέργειες εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
The field of this analysis was the study of employer branding and customer experience. Both concepts contribute to achieving business value in the company and added value to the customer, resulting in a unique distinctive advantage. A quantitative approach was used using an online questionnaire. The sample consisted of 95 Greek citizens who have recently implemented their practical job experience in service companies in Greece. The sampling method was simple random. The analysis of the data was done through descriptive and inductive statistical analysis, using the statistical software SPSS. Cronbach's alpha's reliability index was 0.7. Most participants were involved in the tourism and telecommunications sector, working from 6 months to a year, in a full-time basis. The most important element for their selection was the company's reputation and then the company's promotional activities on social media, the recommendation from relatives/friends, the company's career events, the University's Office for practical job experience and last, the corporate presentation at the University. The participants considered that the working climate is a dominant concept during their practice. They found themselves very satisfied with the company, they would choose to work for the firm in the future, they would recommend it to others for purchases, but they do not consider that the actions taken by the company to attract them were differentiated from the competing companies. With reference to the importance of specific actions for the selection of the company that implemented their practice, the inductive statistical analysis showed that their opinions do not differ statistically significantly as about gender. However, differentiation was found with reference to age and profession, only for the case of promotions of the company on social media.
Λέξη κλειδί :Εμπειρία πελάτη
Επωνυμία εργοδότη
Προσέλκυση υποψηφίων
Πρακτική άσκηση
Υπηρεσίες
Customer experience
Employer branding
Internship
Services
Διαθέσιμο από :2022-01-15 17:10:25
Ημερομηνία έκδοσης :11/02/2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-01-15 17:10:25
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Papadogianni_2021.pdf

Τύπος: application/pdf