PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Διαχείριση εκδηλώσεων στον κλάδο της εστίασης (μία οπτική μάρκετινγκ & πωλήσεων)
Alternative Title :Event management in catering industry (marketing & sales analysis)
Creator :Καλογρίδη, Νεκταρία
Contributor :Τσόγκας, Μάρκος (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :74σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9277
Abstract :Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση των πωλήσεων τηςεταιρείας παροχής υπηρεσιών και γευμάτων στην Ελλάδα (catering Α). Η ανάλυση πουγίνεται, αφορά στον κλάδο της εστίασης για το έτος 2021 (1/01/2021-31/12/2021),λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις τάσεις όσο και τις αλλαγές της αγοράς τα τελευταία έτη.Πιο συγκεκριμένα, έγινε ανάλυση των πωλήσεων με στόχο τη μελέτη της αγοραστικήςδύναμης των καταναλωτικών προτιμήσεων βάσει των προϊοντικών ειδών που παρέχει ηεταιρεία. Πραγματοποιήθηκε, λοιπόν, ανάλυση των πωλήσεων, της εποχικότητας καιστο καλάθι του καταναλωτή. Σκοπός, λοιπόν, της παρούσας εργασίας είναι νααναλυθούν τα διαθέσιμα δεδομένα, να παρουσιαστούν τα αποτελέσματά τους,προκειμένου προκύψουν τα συμπεράσματα και να γίνουν οι προτάσεις που θαοδηγήσουν στην αύξηση των κερδών. Εν συνεχεία, πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτωαναλύσεις μέσω του προγράμματος excel ενώ τα data συλλέχθηκαν από το Sunsoft ERPSystem της εταιρείας. Το πρόβλημα που θα λυθεί με την παρούσα ανάλυση οπούπαρουσιάζεται παρακάτω είναι η διατήρηση του πελατολόγιου και η αύξηση τωνπωλήσεων. Καθώς και τα δύο αυτά οδηγούν σε αύξηση των κερδών για την εταιρεία,αφού κατά κύριο λόγο βασίζεται στον τομέα της τροφοδοσίας εκδηλώσεων παντόςτύπου. Οι μεταβλητές που διαχειρίζονται είναι οι εξής: η ημερομηνία της εκδήλωσης, ο πελάτης, η διεύθυνση της εκδήλωσης, το είδος της εκδήλωσης, ο πωλητής, η ώρα της εκδήλωσης, η τιμή ανά άτομο, τα άτομα συνολικά, η τιμή συνολικά, ηαμοιβή του προσωπικού, η τελική τιμή προ Φ.Π.Α., τα είδη του μενού, το είδος του παραστατικού.
The purpose of this dissertation is to analyze the sales of the company providing services and meals in Greece, the seasonality and the consumer basket.
Subject :Εκδηλώσεις
Μάρκετινγκ
Πωλήσεις
Marketing
Business
Events
Date Available :2022-03-19 19:05:50
Date Issued :2022
Date Submitted :2022-03-19 19:05:50
Access Rights :Free access
Licence :

File: Kalogridi_2022.pdf

Type: application/pdf