ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Σχεδιασμός στρατηγικής και ανάπτυξη SaaS enabled marketplace στον κλάδο της ευεξίας
Εναλλακτικός τίτλος :Strategy design and development of SaaS enabled marketplace in the wellness industry
Δημιουργός :Κούνας, Θεμιστοκλής
Συντελεστής :Φραϊδάκη, Κατερίνα (Επιβλέπων καθηγητής)
Κυρηττόπουλος, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Μαμάκου, Ξένια (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Σημείωση :Η εργασία περιέχει στιγμιότυπα από το marketplace που αναπτύχθηκε, παράρτημα και βιβλιογραφικές αναφορές.
Φυσική περιγραφή :169σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9345
Περίληψη :Ο κορωνοϊός COVID-19 και η πανδημία που προκάλεσε από το 2019 μέχρι σήμερα φαίνεται πως είναι ένα κάλεσμα αφύπνισης για εστίαση στην ευεξία. Η ευεξία δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική από ό,τι σε δύσκολους καιρούς όπως αυτοί και ο ευρύτερος κλάδος της, χωρίς καμιά αμφιβολία, αποτελούσε μία δυναμικά ανερχόμενη τάση πριν την εμφάνιση της πανδημίας του COVID-19. Μετά από αυτήν όμως, καθίσταται πλέον, όχι απλά μια τάση, αλλά μια πειστική απάντηση στις ανάγκες του σύγχρονου και του μελλοντικού καταναλωτή. Ο μελλοντικός καταναλωτής υιοθετεί νέες συμπεριφορές που βασίζονται στη δύναμη του διαδικτύου για τη διατήρηση της ανθρώπινης σύνδεσης και αλληλεπίδρασης.Οι άνθρωποι, μετά από αυτή την επίπονη περίοδο με μεγάλα διαστήματα εγκλεισμού και αποκλεισμού λόγω των περιοριστικών μέτρων που εφαρμόστηκαν ενάντια στην μετάδοση του ιού, στρέφονται ακόμη περισσότερο στη βελτίωση της σωματικής, ψυχικής και πνευματικής τους υγείας. Πριν από τον ιό, ο κλάδος της ευεξίας κατηγορήθηκε για υπερβολικά μυωπική εστίαση στους οικονομικά ευκατάστατους. Στο μέλλον φαίνεται ότι περισσότεροι άνθρωποι θα απορρίψουν παράλογα ακριβές εμπειρίες και ακριβά προϊόντα ευεξίας και ήδη διαμορφώνεται ένα οικοσύστημα προσβάσιμο από όλους με την βοήθεια της τεχνολογίας. Η ευεξία γενικά θα γίνει πιο σημαντική στη ζωή των ανθρώπων και θα έχει μεγαλύτερο μερίδιο στο πορτοφόλι, ακόμα κι αν το πορτοφόλι έχει συρρικνωθεί. Οι επιχειρήσεις με την σειρά τους θα πρέπει να ανταποκριθούν στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες και συμπεριφορές, οργανώνοντας την επιχείρηση τους και ενισχύοντας την παρουσία τους εκεί που τις αναζητά ο σύγχρονος καταναλωτής.Η παρούσα εργασία εστιάζει στον σχεδιασμό στρατηγικής ηλεκτρονικής επιχείρησης με παραδείγματα υλοποίησης και στην ανάπτυξη μίας πολύπλευρης πλατφόρμας τύπου marketplace, η οποία εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες του διαδικτύου και της τεχνολογίας θα συμβάλλει στον εκδημοκρατισμό της ευεξίας και την ενίσχυση του οικοσυστήματος, ώστε να καλύψει τις σύγχρονες και διευρυμένες ανάγκες ευεξίας του μελλοντικού καταναλωτή και των επιχειρήσεων ευεξίας.
The coronavirus COVID-19 and the pandemic it caused since 2019 seems to be a wake-up call to focus on wellness. Wellness has never been so important as it is in these difficult times and without doubt the wider wellness sector has been a dynamically rising trend before the onset of the COVID-19 pandemic. However, after that it becomes, not just a trend, but a convincing response to the needs of the modern and future consumer. The future consumer adopts new behaviors based on the power of the internet to maintain human connection and interaction.After this painful period of long lockdowns due to the restrictive measures applied against the transmission of the virus, people are even more focused on improving their physical, mental and spiritual health.Prior to the virus, the wellness sector was blamed for focusing too much on the affluent. It seems that in the future more people will reject unreasonably expensive experiences and expensive wellness products and with help of technology an ecosystem accessible to all is already being formed. Wellness will generally become more important in people's lives, and it will have a bigger share in their wallet, even if the wallet has shrunk. Businesses in turn must respond to modern consumer needs and behaviors, organizing their business and strengthening their presence where the modern consumer seeks them.This thesis focuses on the design of an e-business strategy with examples of implementation and the development of a multi-sided marketplace platform, which by leveraging the internet and technology will contribute to the democratization of wellness and the strengthening of the ecosystem, to cover modern and expanded wellness needs of the future consumer and wellness companies.
Λέξη κλειδί :Σχεδιασμός στρατηγικής
Κλάδος ευεξίας
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονική επιχείρηση
Strategy design
Wellness industry
E-commerce
E-business
Marketplace
Διαθέσιμο από :2025-04-05
Ημερομηνία έκδοσης :04/04/2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-04-05 17:14:20
Δικαιώματα χρήσης :Three-year restricted area
Άδεια χρήσης :