ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Συγχωνεύσεις σε ολιγοπωλιακές αγορές παρουσία εξωτερικοτήτων
Δημιουργός :Καραγεώργου, Χρυσούλα
Συντελεστής :Αντωνίου, Φάμπιο (Επιβλέπων καθηγητής)
Διοικητόπουλος, Ευάγγελος (Εξεταστής)
Ζαχαριάς, Ελευθέριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :63σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9531
Περίληψη :Οι επιχειρήσεις λειτουργούν σε ένα δυναμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Για να μπορέσουν να επιβιώσουν θα πρέπει να μπορούν να αναπτυχθούν, αυξάνοντας τις πωλήσεις, το μερίδιο αγοράς ή τα κέρδη τους. Η καθετοποίηση αποτελεί βασική στρατηγική ανάπτυξης μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις μπορούν να το πετύχουν και μπορεί να επιτευχθεί είτε μέσω των κάθετων συγχωνεύσεων είτε μέσω της επιβολής κάθετων περιορισμών.Αρχικά θα αναφερθούμε στο φαινόμενο των εξαγορών και συγχωνεύσεων, εξετάζοντας τα είδη του φαινομένου αυτού καθώς και τους λόγους που οι επιχειρήσεις επιλέγουν να ενοποιηθούν. Θα εστιάσουμε στις κάθετες συγχωνεύσεις, αναλύοντας τους παράγοντες που ευνοούν την πραγματοποίηση κάθετης ολοκλήρωσης αλλά και τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτήν. Στην συνέχεια θα γίνει μία αναφορά στους κάθετους περιορισμούς αλλά και στις εξωτερικότητες , στην επίλυση των οποίων βασίζεται η αποτελεσματικότητα των κάθετων περιορισμών. Θα γίνει μία σύντομη ανάλυση για το πως η κάθετη συγχώνευση και ορισμένοι κάθετοι περιορισμοί επιλύουν το πρόβλημα των εξωτερικοτήτων που προκύπτουν. Στο τέλος, θα γίνει μία ανάλυση μελέτης περίπτωσης της Netflix, του περιβάλλοντός της καθώς και ορισμένων δεικτών πριν και μετά την απόφαση καθετοποίησης της. Θα προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε την πορεία των δεικτών αυτών και , εν τέλει, να καταλήξουμε αν ήταν μία επιτυχημένη απόφαση για την εταιρία.
Businesses operate in a dynamic and ever-changing environment. To be able to survive they must be able to grow by increasing their sales, market share or profits. Verticalization is a key development strategy through which companies can achieve this and can be achieved either through vertical mergers or through the imposition of vertical constraints.We will first look at the phenomenon of acquisitions and mergers, examining the types of this phenomenon as well as the reasons why companies choose to consolidate. We will f.ocus on vertical mergers, analyzing the factors that favor the realization of vertical integration and the problems that arise from it. Next, a reference will be made to the vertical constraints but also to the externalities. A brief analysis will be made of how vertical merging and some vertical constraints solve the resulting externalities problem. Finally, there will be a case study analysis of Netflix, its environment as well as some indicators before and after its vertical decision. We will try to interpret the course of these indicators and, ultimately, to conclude whether it was a successful decision for the company.
Λέξη κλειδί :Συγχωνεύσεις
Ολιγοπώλιο
Mergers
Verticalization
Netflix
Διαθέσιμο από :2022-06-09 00:19:31
Ημερομηνία έκδοσης :2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-06-09 00:19:31
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Karageorgou_2022.pdf

Τύπος: application/pdf