ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Συνδέοντας το marketing με τις διαπραγματεύσεις μέσω επιχειρηματικών συμφωνιών
Εναλλακτικός τίτλος :Negotiation and marketing connection via business agreement
Δημιουργός :Παπακωνσταντίνου, Κρυσταλία
Συντελεστής :Πεχλιβάνος, Λάμπρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Μήλλιου, Χρυσοβαλάντου-Βασιλική (Εξεταστής)
Ρουμανιάς, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :45σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9573
Περίληψη :Η παρούσα εργασία πραγματεύεται εκτενώς την ανάλυση δύο διαφορετικών επιστημονικών κλάδων, αυτού του marketing και της διαπραγμάτευσης. Με την χρήση μιας εμπειρικής μελέτης περίπτωσης γίνεται προσπάθεια να αποτυπωθεί η άμεση σχέση και επιρροή, που δημιουργείται μεταξύ των δύο επιστημών, στο αποτέλεσμα μιας επχειρηματικής συμφωνίας marketing. Αναλυτικότερα, στο πρώτο σκέλος της εργασίας κρίνεται σκόπιμο να αποσαφηνιστεί η έννοια του marketing και η εξέλιξη του μέσα στον χρόνο, καθώς και να γνωστοποιηθούν στον αναγνώστη τα πεδία εφαρμογής του, ώστε να του αποδοθεί μια συνολική εικόνα αναφορικά με τον κλάδο. Το δεύτερο σκέλος αφορά στην παρουσίαση και ανάλυση της επιστήμης των διαπραγματεύσεων. Αυτή γίνεται αντιληπτή ως έννοια έπειτα από την διατύπωση εκτενών ορισμών και την αρίθμηση των χαρακτηριστικών και των βασικών εννοιών που διέπουν την διαπραγμάτεση. Ακόμα, στο σημείο αυτό αναφέρονται τα στάδια που ακολουθώνται κατά την διάρκεια μιας διαπραγματευτικής διαδικασίας, τα είδη της διαπραγμάτευσης αλλά και οι τακτικές που χρησιμοποιούν οι διαπραγματευτές, προκειμένου να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Στο τρίτο και τελευταίο σημείο, γίνεται λόγος σχετικά με το γιατί θεωρείται αναγκαία η απόκτηση γνώσεων διαπραγμάτευσης, από τα στελέχη των τμημάτων μάρκετινγκ. Μέσω ενός εμπειρικού παραδείγματος διαφαίνεται ο τελικός σκοπός της ανάλυσης και ο τρόπος σύνδεσης των δύο προαναφερόμενων εννοιών . Η εργασία ολοκληρώνεται με την καταραφή συμπερασμάτων και προτάσεων,σε μια προσπάθεια να συμβάλλουν στην επιστημονική κοινότητα και στην ενίσχυση του ρόλου των στελεχών marketing.
This investigation includes the analysis of two different fields, concerning about marketing and negotiation, which the concept is to create a relationship between these two sciences, as an attempt to succeed a business marketing agreement. Specifically, at the first part, it is considered appropriate to clarify the meaning of marketing, how marketing industry works and its progress through years. Furthermore, at the second part takes place the analysis of science of negotiation as a concept of elaboration of extensive definitions. It also refers characteristics of negotiation field and the basic concerns that negotiations have. Moreover, it refers the steps that are followed during a negotiation process, the types of trading, and the tactics used by the negotiators to achieve the desired results. Last but not least, at the third point of view, it referred why it is considered necessary for the executives of the marketing departments to acquire trading knowledge. A case study highlights the ultimate purpose of analysis and connection of the two aforementioned concepts. The study has a result some conclusions and suggestions in order to contribute to the scientific community and to strengthen the role of marketing executives as well.
Λέξη κλειδί :Μάρκετινγκ
Διαπραγμάτευση
Συμφωνία μάρκετινγκ
Marketing
Negotiation
Digital marketing
Marketing agreement
Διαθέσιμο από :2022-07-12 18:09:19
Ημερομηνία έκδοσης :04/11/2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-07-12 18:09:19
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Papakonstantinou_2022.pdf

Τύπος: application/pdf