ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Smart cities και βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Περίπτωση Δήμου Λυκόβρυσης-Πεύκης
Εναλλακτικός τίτλος :Smart cities and improvement of citizens' experience. Case study the municipality of Lykovrysi-Pefki
Δημιουργός :Βογιατζόγλου, Ιορδάνης
Συντελεστής :Καπερώνης, Σταύρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Ιωαννίδης, Αντώνιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :113σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9824
Περίληψη :Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσουμε τον βαθμό ικανοποίησης που προκύπτει από την χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στους πολίτες των δήμων. Θα εξετάσουμε ως παράδειγμα τον Δήμο Λυκόβρυσης Πεύκης από όπου έχουμε αντλήσει τα δεδομένα μας. Αρχικά θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε εννοιολογικά την έξυπνη πόλη αλλά και το σύνολο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και την αξιολόγηση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσα από διάφορα μοντέλα μέτρησης. Μέσω των μοντέλων θα εξετάσουμε τις διαστάσεις που μπορούν να επηρεάσουν την ικανοποίηση των πολιτών όταν χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Διαμέσου της παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών το κράτος αλληλεπιδρά με πολίτες ,επιχειρήσεις αλλά και με υπηρεσίες διαφορετικών κρατικών δομών (G2C, G2B, G2G). Εν συνεχεία θα εξετάσουμε το κομμάτι της εμπιστοσύνης των πολιτών προς τις κυβερνήσεις, ως σύνθετη έννοια που απορρέει από την χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Θα μιλήσουμε για την ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που τις περισσότερες φορές καθορίζεται από παραμέτρους όπως η αποτελεσματικότητα, το απόρρητο, η εκπλήρωση και η διαθεσιμότητα του συστήματος. Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε βιβλιογραφικά έννοιες όπως η ηλεκτρονική συμμετοχή ως μέσο επηρεασμού και προώθησης νέων και καινοτόμων υπηρεσιών αλλά και της δημοκρατίας και πως επιτυγχάνεται η επικοινωνία σε αυτή. Θα γίνει αναφορά στους κύριους πυλώνες της δημοκρατίας όπως αυτοί διαμορφώνονται στη σύγχρονη εποχή και στη χρήση της τεχνολογίας στη δημόσια διοίκηση. Θα γίνει αναφορά στο νέο τρόπο που ασκείται η δημόσια διοίκηση και στο ρόλο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στη νέα εποχή. Φυσικά σε όλη την προσπάθεια εκσυγχρονισμού του κράτους και των δημόσιων υπηρεσιών μέσα από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες υπάρχουν και εμπόδια, για τα οποία θα γίνει αναφορά στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου.
The purpose of the work is to examine the degree of satisfaction resulting from the use of electronic services among the citizens of the municipalities. We will consider as an example the Municipality of Lykovrysi Pefki from where we have drawn our data.Initially we will try to conceptually approach the smart city but also the whole of e-government and the evaluation of the quality of electronic services through various measurement models. Through the models we will examine the dimensions that can affect citizens' satisfaction when using electronic services. Through the provision of electronic services, the state interacts with citizens, businesses and also with services of different state structures (G2C, G2B, G2G). Next, we will examine the part of citizens' trust in governments, as a complex concept that results from the use of electronic services. We will talk about the quality of electronic services which is most often determined by parameters such as efficiency, privacy, fulfillment and availability of the system.Then we will try to analyze bibliographic concepts such as electronic participation as a means of influencing and promoting new and innovative services as well as democracy and how communication is achieved in it. Reference will be made to the main pillars of democracy as they are shaped in the modern era and the use of technology in public administration. Reference will be made to the new way in which public administration is carried out and the role of electronic services in the new era. Of course, in the entire effort to modernize the state and public services through electronic services there are also obstacles, which will be mentioned at the end of the first chapter.
Λέξη κλειδί :Έξυπνη πόλη
Ικανοποίηση πολιτών
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση
Smart city
Citizen satisfaction
e-goverment
Διαθέσιμο από :2022-10-31 23:02:42
Ημερομηνία έκδοσης :2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-10-31 23:02:42
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Vogiatzoglou_2022.pdf

Τύπος: application/pdf