PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Μοντελοποίηση του μεριδίου της αγοράς μεταξύ ανταγωνιστικών προϊόντων και χρήση του μοντέλου για τη βελτιστοποίηση της κερδοφορίας
Creator :Παπαδόπουλος, Δημήτριος- Χρόνης
Contributor :Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Στατιστικής (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :43 σ.
Language :el
Abstract :Η τιμή μαζί με το προϊόν, τη διανομή και την προώθηση, αποτελούσε πάντα έναν από τους βασικούς πυλώνες του marketing mix όλων των καταναλωτικών αγαθών. Η σημασία της σε σχέση με τα υπόλοιπα στοιχεία του marketing mix (γνωστά και ως 4 Ps of marketing) έχει αναλυθεί από όλα σχεδόν τα βιβλία Marketing με πιο γνωστό το Marketing Management του Philip Kotler Από όταν ξεκίνησε η οικονομική κρίση στη χώρα μας, ο ρόλος της ενισχύθηκε σημαντικά και από εκεί που ήταν ένας από τους τέσσερεις βασικούς πυλώνες, σε πολλές προϊοντικές κατηγορίες εξελίχθηκε στο Νο1 κριτήριο επιλογής των καταναλωτών.
Subject :Τιμολογιακή πολιτική
Καταναλωτικά προϊόντα
Κερδοφορία super market
Date Issued :15-06-2017
Licence :

File: Papadopoulos_2017.pdf

Type: application/pdf