Ρούσσου, Αγγελική2021-11-062025-03-2620212021-11-06https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/10370https://doi.org/10.26219/heal.aueb.3232Η διατριβή έχει στόχο να διερευνήσει τις επιπτώσεις του Covid-19 στη στρατηγική μάρκετινγκ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στις Κυκλάδες. Πιο συγκεκριμένα, θα ερευνήσουμε πως συνδέεται η στρατηγική και οι τακτικές, οι ενέργειες μάρκετινγκ, η στάση απέναντι στην επιβίωση της επιχείρησης, οι δυναμικές δυνατότητες της επιχείρησης, η στάση απέναντι στην αβεβαιότητα που προκλήθηκε λόγω της κρίσης που επέφερε ο Covid-19 και τέλος η ευελιξία σε σχέση με τον ανταγωνισμό με την απόδοση της επιχείρησης. Η σχέση των παραπάνω παραγόντων με την απόδοση της επιχείρησης θα εξετασθεί μέσω ποσοτικής ανάλυσης σε δείγμα 144 ΜΜΕ που εδρεύουν στις Κυκλάδες.The dissertation aims to explore the impact of Covid-19 on the marketing strategy of small and medium sized enterprises (SMEs) in the Cyclades. More specifically, we will explore the correlation between strategy and tactics, marketing actions, attitude towards business survival, dynamic capabilities, attitude towards uncertainty caused by the economic crisis caused due to the Covid-19 pandemic and finally agility and business performance. The link between the above factors with the performance of the company will be measured through quantitative analysis in a sample of 144 SMEs operating in the Cyclades complex of islands.64σ.CC BY: Attribution alone 4.0https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/Μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ)Στρατηγική μάρκετινγκΑπόδοσηSmall and Medium-sized Enterprises (SMEs)Marketing strategyCovid-19PerformanceΟι επιπτώσεις του Covid-19 στη στρατηγική μάρκετινγκ των ΜΜΕ στις ΚυκλάδεςThe effects of COVID-19 on the marketing strategy of SMEs in CycladesTextΘάνος, Ιωάννης