Λάμπρου, Κωνσταντίνα2020-04-272025-03-262020-04-272020-04-27https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/9245https://doi.org/10.26219/heal.aueb.2457Στην παρούσα εργασία γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του πολιτικού μάρκετινγκ, της πολιτικής επικοινωνίας και της πολιτικής διαφήμισης, καθώς και μια σύγκριση της προεκλογικής καμπάνιας των δυο κεντρικών πολιτικών αντιπάλων του ΣΥΡΙΖΑ και της Νέας Δημοκρατίας.The main purpose of this thesis is to approach theoretically the basic principles of political marketing,political Communication and political advertisement at the same time we try a comparison of the Greek national election campaigns between the two main political opponents, SYRIZA and New Democracy.76σ.CC BY: Attribution alone 4.0https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ΠολιτικήΜάρκετινγκΕθνικές εκλογέςΠολιτικό μάρκετινγκΠολιτική επικοινωνίαPoliticsMarketingNational electionsPolitical marketingPolitical communicationΠολιτική και μάρκετινγκ: μια θεωρητική προσέγγιση των εθνικών εκλογών του 2019Politics and marketing: a theoretical approach of the greek national elections of 2019TextΚοκκινάκη, Φλώρα