Καταραχιά, Ανδρονίκη2003-01-012025-03-262003https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/3671https://doi.org/10.26219/heal.aueb.348Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)74σ.CC BY: Attribution alone 4.0https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ΜάρκετινγκΕμπορίαΣχεδιασμός της αγοράςΟίνοςΠοτοποιίαΑνταγωνισμόςΟίνος ποιότηταςΔομή της βιομηχανίαςΠαραγωγική ικανότηταΕμπορική προώθησηΤιμολόγησηΕμπορική διανομήΣτρατηγικό marketing plan νέας σειράς οίνων Ε. Τσάνταλης ΑΕTextΣταθακόπουλος, Βλάσιος