2025-03-262025-03-2620202020-09-08https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/9477Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει και να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα του Instagram έχουν μεταβάλει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, επικεντρώνοντας την έρευνα στην πρακτική του Influencer Marketing στον χώρο της μόδας.This research tries to identify how Fashion Influencer Marketing affect the intention of purchase on Instagram and how it can contribute to developing brand engagement.105σ.CC BY: Attribution alone 4.0https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/Αφοσίωση στην μάρκαΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςΜάρκετινγκ επιρροήςΕπηρεαστές γνώμηςΜόδαBrand engagementSocial mediaInfluencer marketingFashion influencersInstagramBrand engagement στο Instagram: ο ρόλος των fashion influencersBrand engagement on Instagram: the role of fashion influencersText