PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Η επίδραση των web atmospherics στην ικανοποίηση και την προσήλωση των πελατών
Alternative Title :The effect of web atmospherics on customer satisfaction and loyalty
Creator :Πανταζοπούλου, Αλεξάνδρα
Contributor :Καπερώνης, Σταύρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :101σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10100
Abstract :Η παρούσα μελέτη, εξέτασε τη σχέση των web atmospherics και της προσήλωσης και της ικανοποίησης των καταναλωτών, εστιάζοντας στην περίπτωση της επιχείρησης Perfect Toys. Κατόπιν της βιβλιογραφικής ανασκόπησης πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγια, η οποία ανέδειξε ότι υπήρχε ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της ικανοποίησης των πελατών από τα web atmospherics της επιχείρησης και της προσήλωσης των πελατών σε αυτή, επιβεβαιώνοντας τη βιβλιογραφική ανασκόπηση.
The present study examines the relationship between web atmospherics and consumer loyalty and satisfaction, focusing on the case of Perfect Toys. Following the literature review, a quantitative survey was conducted with questionnaires, which showed that there was a strong correlation between customer satisfaction with the company's web atmospherics and customer engagement with it, confirming the literature review.
Subject :Ατμόσφαιρα ηλεκτρονικού καταστήματος
Ικανοποίηση πελάτη
Προσήλωση πελάτη
Web atmospherics
Customer satisfaction
Customer loyalty
Date Available :2023-02-20 23:03:52
Date Issued :06-02-2023
Date Submitted :2023-02-20 23:03:52
Access Rights :Free access
Licence :

File: Pantazopoulou_2023.pdf

Type: application/pdf