Abstract : | Η εκπαίδευση για να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες αναζητεί καινοτόμες εκπαιδευτικές μεθόδους, οι οποίες θα ανανεώσουν την διδακτική εμπειρία και θα προσφέρουν ποιοτικά μαθησιακά αποτελέσματα. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις πρακτικές παιχνιδοποιημένης μάθησης (gamification) και ερευνά τα αποτελέσματα της διδασκαλίας μέσω παιχνιδιών (game based learning). Συγκεκριμένα, διερευνάται η ένταξη των παραπάνω πρακτικών στο μάθημα της Ιστορίας της Α' Γυμνασίου. Για την υλοποίησης της έρευνα διαμορφώθηκαν δύο ψηφιακά προϊόντα η ιστοσελίδα «The History project» και η εφαρμογή «The Acropolis Project». In order to respond to modern needs, education seeks innovative educational methods that will renew the teaching experience and provide quality learning outcomes. This thesis examines gamification practices and investigates the effects of game-based learning. Specifically, the integration of these practices is investigated in the first grade history course. For the implementation of the research, two digital products were developed: the website "The History project" and the application "The Acropolis Project".
|
---|