PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Συμπεριφορά καταναλωτή στην κατηγορία της σοκολάτας
Alternative Title :Consumer behavior in the chocolate category
Creator :Λαδάς, Ανάργυρος
Contributor :Ήντουνας, Κωσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :116σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10285
Abstract :Η παρούσα ερευνητική εργασία μελετάει σε γενικότερο πλαίσιο την καταναλωτική συμπεριφορά στην κατηγορία της σοκολάτας.Για την καλύτερη κατανόηση και εμβάθυνση του υπό μελέτη αντικειμένου, αρχικά διεξήχθη ποιοτική έρευνα μέσω 5 προσωπικών συνεντεύξεων (IDIs) σε στελέχη της αγοράς λιανικής. Τα συγκεκριμένα άτομα είχαν διπλό ρόλο, καθώς οι απαντήσεις τους δόθηκαν, τόσο από τη σκοπιά του στελέχους της αγοράς, όσο και από τη σκοπιά του καταναλωτή.Στη συνέχεια, οι πληροφορίες της ποιοτικής έρευνας χρησιμοποιήθηκαν ως δεδομένα για την διεξαγωγή της ποσοτικής. Τα 461 έγκυρα ερωτηματολόγια που συλλέχθηκαν μέσω δημοσκόπησης και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου αναλύθηκαν μέσω του στατιστικού προγράμματος IBM SPSS Statistics Version 22.Οι στόχοι της έρευνας είναι οι ακόλουθοι:• Να μελετηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά στην αγορά σοκολάτας• Να αναλυθεί το προφίλ του καταναλωτικού κοινού σοκολάτας στην Ελλάδα• Να αναλυθούν τα κίνητρα που ωθούν τους καταναλωτές στην αγορά σοκολάτας και πόσο πολύ επηρεάζει ο συναισθηματικός παράγοντας τις τελικές αποφάσεις• Να διαπιστωθεί αν οι ετικέτες βιωσιμότητας στις συσκευασίες επηρεάζουν την καταναλωτική διάθεση των Ελλήνων καταναλωτώνΗ παρούσα διπλωματική εργασία απαρτίζεται από 6 κεφάλαια. Το πρώτο είναι η εισαγωγή που αναφέρεται στο αντικείμενο και στους ερευνητικούς στόχους της έρευνας. Το δεύτερο είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση, το τρίτο είναι η διεξαγωγή και τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας και το τέταρτο η μεθοδολογία της ποσοτικής. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά όλες οι στατιστικές αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν, ενώ στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας, καθώς και η συμβολή της σε θεωρητικό και διοικητικό επίπεδο.
This research paper studies in a more general context the consumer behavior in the category of chocolate.For a better understanding of the subject under study, qualitative research was initially conducted through 5 personal interviews (IDIs) with executives of the retail market. These individuals had a dual role as the answers were given by them both from the point of view of the market executive and from the point of view of the consumer.Then, the conclusions reached from the qualitative research were used as data to conduct the quantitative research. The 461 valid questionnaires collected through a survey and using a structured questionnaire were analyzed using the IBM SPSS Statistics Version 22 statistical program.The objectives of the research are the following:• To study the factors that influence consumer behavior in the chocolate market• To analyze the profile of the chocolate consumer in Greece• To analyze the motivations that push consumers to buy chocolate and how much the emotional factor influences the final decisions• To find out if sustainability labels on packaging affect the consumption mood of Greek consumersThis thesis consists of 6 chapters. The first is the introduction which refers to the subject and research objectives of the research. The second is the literature review, the third is the conduct and results of the qualitative research and the fourth is the quantitative methodology. Finally, the fifth chapter presents in detail all the statistical analyzes carried out, while the sixth and last chapter presents the conclusions of the research, as well as its contribution at a theoretical and administrative level.
Subject :Συμπεριφορά καταναλωτή
Αγοραστική διαδικασία
Παράγοντες επιρροής
Ετικέτα βιωσιμότητας
Σοκολάτα
Consumer behavior
Purchasing process
Influencing factors
Sustainability label
Chocolate
Date Available :2023-04-01 15:11:42
Date Issued :31-01-2023
Date Submitted :2023-04-01 15:11:42
Access Rights :Free access
Licence :

File: Ladas_2023.pdf

Type: application/pdf