PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός και επικοινωνιακή στρατηγική στο διαδίκτυο για τα μουσεία του 21ου αιώνα: η περίπτωση του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου
Alternative Title :Human-centered design and digital communication strategy for the museums in the 21st century: the case of the National History Museum
Creator :Κανελλοπούλου, Μαρία-Αθηνά
Contributor :Ανδρούτσος, Αθανάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Καπέτης, Χρυσόστομος (Εξεταστής)
Δημάκης, Αντώνιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :115σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10365
Abstract :Η προσαρμογή των μουσείων στα νέα δεδομένα και στις απαιτήσεις της ψηφιακής κοινωνίας, είναι ιδιαίτερα σημαντική για την συνέχιση τους και την αναγνώριση του σκοπού που επιτελούν από το ευρύτερο κοινό, ως οι σημαντικότεροι και μεγαλύτεροι φορείς αφιερωμένοι στην προστασία του πολιτισμού. Η παρούσα εργασία εξετάζει την περίπτωση του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου και τα σημεία που χρειάζεται να βελτιώσει ώστε να συγχρονιστεί με τα νέα δεδομένα. Στόχος είναι η αναδιαμόρφωση της ιστοσελίδας του και ο σχεδιασμός μίας απλής επικοινωνιακής στρατηγικής με επίκεντρο τον πελάτη για την δημιουργία μίας προσωποποιημένης εμπειρίας χρήσης και την κάλυψη των επιθυμιών του χωρίς να αλλοιώνεται η ταυτότητα ή ο σκοπός του Μουσείου. Ο συνολικός σχεδιασμός υλοποιήθηκε βάσει των δεδομένων από την διεξαγωγή συνέντευξης με άτομα σε σημαντικές θέσεις ευθύνης του Μουσείου, τον διαμοιρασμό ερωτηματολογίου για τον εντοπισμό των αναγκών που οι χρήστες έχουν και τέλος, με την διεξαγωγή ελέγχου του προϊόντος από τους ίδιους μέσω ενός usability test.
The adaptation of museums to the requirements of the digital society is particularly important for their continuation and the revival of the purpose they serve by the wider public, as the most important and largest institutions dedicated to the protection of culture. This paper examines the case of the National History Museum and the points it needs to improve in order to synchronize with the new data. The objective is to redesign its website and design a simple customer-centric communication strategy to create a personalized user experience and meet their needs without altering its identity or purpose. The overall design was implemented based on data from interviewing people in key positions of responsibility in the museum, distributing a questionnaire to identify the needs that users have and finally, by conducting a usability test of the product by the users themselves.
Subject :Ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός
Μουσεία
Ψηφιακός μετασχηματισμός
Human-centered design
Museums
Digital transformation
Date Available :2023-04-10 10:59:38
Date Issued :10-02-2023
Date Submitted :2023-04-10 10:59:38
Access Rights :Free access
Licence :

File: Kanellopoulou_2023.pdf

Type: application/pdf