PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Οι νέες τάσεις στην κατανάλωση αλκοόλ. Μελέτη περίπτωσης του νέου προϊόντος Chandon Garden Spritz
Alternative Title :New trends driving the alcohol industry. Case study: Chandon Garden Spritz
Creator :Δημητροπούλου, Ευαγγελία
Contributor :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Εξεταστής)
Παινέσης, Γρηγόριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :120σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10531
Abstract :Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών και εξετάζει τη μελέτη περίπτωσης ενός νέου προϊόντος, του aperitif Chandon Garden Spritz, στην ελληνική αγορά. Η εργασία αποτελείται από δυο βασικά μέρη και αναλύεται σε έξη κεφάλαια.Στο πρώτο μέρος, αναλύεται ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών και των στοιχείων που τον αποτελούν και η συμπεριφορά των καταναλωτών στις νέες τάσεις κατανάλωσης που εντοπίζονται στην αγορά. Επίσης, αναλύεται εκτενέστερα το εξεταζόμενο προϊόν. Στο δεύτερο μέρος, γίνεται πρωτογενής έρευνα που αφορά τον εξεταζόμενο κλάδο. Ως προς τη μέθοδο επιλέχθηκε η έρευνα της επισκόπησης με την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα αποτέλεσαν 250 καταναλωτές, ενώ τα αποτελέσματα αναλύθηκαν με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της έρευνας και τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται με τα γενικά συμπεράσματα που μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω συζήτηση.
This thesis focuses on the beverage alcohol industry and on a case study analysis of a new product launch in the Greek market, the aperitif "Chandon Garden Spritz". The whole thesis consists of two main parts and is analyzed in six chapters. In the first part, there is a breakdown of the beverage alcohol industry and also of the consumers behavior towards the new alcoholic trends identified in the market. Furthermore, Chandon Garden Spritz is analyzed in more detail. In the second part, a primary research for the beverage alcohol industry, through a questionnaire is conducted.The sample consisted of 250 consumers, while the results were analyzed with the SPSS statistical platform. Subsequently, the results and takeaways of the research are presented and finally, this thesis is concluded with the general takeaways that can form the basis for further discussion.
Subject :Αλκοόλ
Κατανάλωση
Ανταγωνισμός
Αγοραστική απόφαση
Συμπεριφορά καταναλωτή
Alcohol
Consumption
Competition
Purchase decision
Consumer behavior
Date Available :2023-05-10 10:34:48
Date Issued :10-04-2023
Date Submitted :2023-05-10 10:34:48
Access Rights :Free access
Licence :

File: Dimitropoulou_2023.pdf

Type: application/pdf