PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Brand image του retailer Σκλαβενίτη
Alternative Title :The brand image of the retailer Sklavenitis
Creator :Παγούνα, Ιωάννα
Contributor :Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :125σ.
Language :el
Abstract :H μέθοδος συλλογής των πρωτογενών δεδομένων, η στρατηγική δειγματοληψίας και ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου. Ποσοτική έρευνα. Ερευνητική μεθοδολογία/ Ταχυδρομική συνέντευξη μέσω email μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας google forms.Στόχοι: Να εξετάσει τις αντιλήψεις και τις στάσεις των καταναλωτών σχετικά με το brand image της εταιρείας Σκλαβενίτη. Να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν και διαμορφώνουν το brand image της εταιρείας Σκλαβενίτη. Να εξετάσει τον αντίκτυπο του brand image της εταιρείας Σκλαβενίτη στην ικανοποίηση των καταναλωτών, στην πιστότητά τους απέναντι στη εταιρεία και στη δημιουργία θετικού μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα (WOM). Δομή εργασίας: 1ο κεφ. Σημασία του θέματος, στόχοι & δομή της εργασίας, 2ο κεφ. Βιβλιογραφική επισκόπηση, 3ο κεφ. Θεωρητικό πλαίσιο & Ερευνητικές υποθέσεις, 4ο κεφ. Ερευνητική μεθοδολογία, 5ο κεφ. Ανάλυση δεδομένων με τη μέθοδο Spss. 6ο κεφ. Συμπεράσματα & μελλοντικές προτάσεις.
The method of collecting primary data, the sampling strategy, and the questionnaire design. Quantitative research. Research methodology: Mail survey via email through the online platform Google Forms.Objectives:To examine consumers' perceptions and attitudes regarding the brand image of the company Sklavenitis.To investigate the factors that influence and shape the brand image of the company Sklavenitis.To examine the impact of the brand image of the company Sklavenitis on consumer satisfaction, their loyalty to the company, and the creation of positive word-of-mouth (WOM) marketing.Structure:Chapter 1: Importance of the topic, objectives and structure Chapter 2: Literature reviewChapter 3: Theoretical framework & research hypothesesChapter 4: Research methodologyChapter 5: Data analysis- SPSS methodChapter 6: Conclusions & future recommendations
Subject :Εικόνα μάρκας
Ικανοποίηση καταναλωτή
Πιστότητα στη μάρκα
Μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα
Brand image
Customer satisfaction
Brand loyalty
Word of Mouth Marketing
Date Issued :25-06-2024
Date Submitted :2024-06-25 20:56:53
Date Accepted :2024-06-26 17:35:36
Licence :

File: Pagouna_2024.pdf

Type: application/pdf