PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Συγκριτική ανάλυση κριτικών καταναλωτών
Alternative Title :Comparative analysis of consumer reviews
Creator :Βιδάλη, Φιλία
Contributor :Λάππας, Θεόδωρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Μπάλτας, Γεώργιος (Εξεταστής)
Σαριδάκης, Χαράλαμπος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :83σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11542
Abstract :Η παρούσα εργασία, εξετάζει την επιρροή των διαδικτυακών κριτικών στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων. Μέσα από μια συγκριτική ανάλυση, αναδεικνύεται η σημασία της αξιοπιστίας και της αυθεντικότητας των κριτικών, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα τις αντιλήψεις και τις προθέσεις αγοράς των καταναλωτών. Οι διαδικτυακές κριτικές αποτελούν πλέον ένα κρίσιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, που μπορεί να καθορίσει την επιτυχία τους στην ψηφιακή αγορά. Επιπλέον, η εργασία αναλύει τις στρατηγικές που μπορούν να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις για να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις κριτικές, ενισχύοντας τη φήμη τους και βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών. Η σημασία της σωστής διαχείρισης των κριτικών θα συνεχίσει να αυξάνεται καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται.
This paper examines the influence of online reviews on consumer behavior and the purchase decision-making process. Through a comparative analysis, the importance of the credibility and authenticity of reviews is highlighted, which directly influence consumers' perceptions and purchase intentions. Online reviews are now a critical tool for businesses that can determine their success in the digital marketplace. In addition, the paper analyzes the strategies that businesses can adopt to effectively manage reviews, enhancing their reputation and improving the customer experience. The importance of properly managing reviews will continue to grow as e-commerce evolves.
Subject :Διαδικτυακές κριτικές
Συμπεριφορά καταναλωτή
Λήψη αποφάσεων
Αξιοπιστία
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Online reviews
Consumer behavior
Decision making
Credibility
E-commerce
Date Available :2024-10-11 18:19:01
Date Issued :04-10-2024
Date Submitted :2024-10-11 18:19:01
Access Rights :Free access
Licence :

File: Vidali_2024.pdf

Type: application/pdf