PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :What defines a brand as luxury in digital advertising? A case study among the luxury fashion-beauty sector
Alternative Title :Τι ορίζει ένα προϊόν ως πολυτελές στην ψηφιακή διαφήμιση; Μια μελέτη περίπτωσης στον τομέα της πολυτελούς μόδας-ομορφιάς
Creator :Καρασούλου, Κωνσταντίνα
Karasoulou, Konstantina
Contributor :Lionakis, Konstantinos (Επιβλέπων καθηγητής)
Indounas, Konstantinos (Εξεταστής)
Repoussis, Panagiotis (Εξεταστής)
Athens University of Economics and Business, Department of Business Administration (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :76p.
Language :en
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11637
Abstract :Μια ανάλυση των καλύτερων μεθόδων διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μάρκες πολυτελείας και ένας οδηγός για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής διαφήμισης στα ψηφιακά μέσα. Κύριος στόχος είναι να ενισχυθεί η «πολυτελής» τοποθέτηση και η εικόνα της επωνυμίας, αξιοποιώντας παράλληλα τη χρήση του αφηγήματος και των διάσημων προσώπων. Πραγματοποιούνται πρωτογενής και δευτερογενής έρευνες και προτείνονται νέες τάσεις ψηφιακής διαφήμισης. Τέλος, αναλύονται διάσημα παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών πολυτελών προϊόντων, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
An analysis of the best methods of social media advertising for Luxury brands and a how-to guide for crafting an effective social media ad. The goal is to enhance the “luxurious” positioning and brand image, while leveraging the use of storytelling and influencer advocacy. A preliminary and secondary research are conducted, to propose new digital advertising trends. Famous examples of successful Luxury social media campaigns are analysed.
Subject :Πολυτελείς επωνυμίες
Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Διαφήμιση
Δημιουργία εικόνας
Luxury brands
Marketing
Social media
Advertising
Image making
Date Available :2024-11-01 13:24:53
Date Issued :17-10-2024
Date Submitted :2024-11-01 13:24:53
Access Rights :Free access
Licence :

File: Karasoulou_2024.pdf

Type: application/pdf