PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Καθοριστικοί παράγοντες δημιουργίας ικανοποίησης πελατών
Creator :Σούλη, Δήμητρα
Contributor :Λιονάκης, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Καραντινού, Καλυψώ (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Notes :MBA μερικής φοίτησης
Extent :63 σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=6988
Bibliographic Citation :Η εργασία περιέχει παράρτημα και βιβλιογραφικές αναφορές
Abstract :Γίνεται μια ανάλυση των τεσσάρων παραγόντων που συντελούν στην ικανοποίηση των πελατών με βάση την βιβλιογραφία με μελέτη περίπτωσης μία πολυεθνική κερδοφόρα εταιρεία που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα, την Avis.
Four are the factors that contribute to satisfaction according to the bibliography. The case study i analyzed was a multinational profitable company which also operates in our coutry.
Subject :Ολική ποιότητα
Εργαζόμενοι
Μάνατζμεντ
Avis
Management
Total quality
Consumers
Workers
Date Available :2019-04-06 15:43:10
Date Issued :2019
Date Submitted :2019-04-06 15:43:10
Access Rights :Free access
Licence :

File: Souli_2019.pdf

Type: application/pdf