PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Ολιγοπώλια και αγορά προϊόντων
Alternative Title :Oligopoly and product markets
Creator :Χαλάς, Πέτρος
Contributor :Φιλιππόπουλος, Απόστολος (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :104 σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7038
Abstract :Στα πλαίσια της μικροοικονομικής θεωρίας και ανάλυσης, διακρίνονται τέσσερις επιμέρους οικονομικοί κλάδοι. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν οι κλάδοι οι οποίοι χαρακτηρίζονται ως πλήρως ανταγωνιστικοί, οι κλάδοι που χαρακτηρίζονται ως καθαρά μονοπωλιακοί, αυτοί οι οποίοι χαρακτηρίζονται ως μονοπωλιακά ανταγωνιστικοί και τέλος, τα λεγόμενα ολιγοπώλια. Ο ολιγοπωλιακός κλάδος, ο οποίος αποτελεί και την συνηθέστερη μορφή αγοράς στις καπιταλιστικές οικονομίες, θα αποτελέσει το βασικό θέμα μελέτης και ανάλυσης της παρούσας διπλωματικής εργασίας
Within the framework of microeconomic theory and analysis, four distinct economic sectors are distinguished. More specifically, there are the sectors that are characterized as fully competitive, the sectors characterized as purely monopolistic, those characterized as monopolistically competitive and, finally, the so-called oligopolies. The oligopolistic industry, which is the most common form of market in capitalist economies, will be the main subject of study and analysis of the current work
Subject :Ολιγοπώλια
Αγορά
Προιόντα
Oligopoly
Products
Markets
Date Available :2019-05-16 22:05:58
Date Issued :2018
Date Submitted :2019-05-16 22:05:58
Access Rights :Free access
Licence :

File: Chalas_2018.pdf

Type: application/pdf