PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Ανάπτυξη νέας υπηρεσίας για επαγγελματίες αγρότες
Creator :Γιαννοπολίτης, Νικόλαος
Contributor :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :70σ.
Language :el
Abstract :Σκοπός της διπλωματικής εργασίας με θέμα “Ανάπτυξη νέας B2B υπηρεσίας για επαγγελματίες αγρότες” μεταξύ άλλων είναι η βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικά με τις τεχνικές ανάπτυξης νέων υπηρεσιών που απευθύνονται σε επιχειρήσεις ή επαγγελματίες και τις πρακτικές marketing που εφαρμόζουν οι εταιρείες που στοχεύουν τους επαγγελματίες αγρότες. Ακόμη, η βιβλιογραφική επισκόπηση περιλαμβάνει την παρουσίαση νέων υπηρεσιών διαθέσιμων στην αγορά από εταιρείες που απευθύνονται σε επαγγελματίες αγρότες. Επειδή στον παραδοσιακό κλάδο της πρωτογενούς παραγωγής, προτεραιότητα έχουν οι μεγάλες αποδόσεις και τα φυτά ή τα ζώα εκτροφής είναι το core business, συνήθως αναπτύσσονται από τις εταιρείες που απευθύνονται στους επαγγελματίες αγρότες νέα προϊόντα παρά νέες υπηρεσίες. Είναι αναμενόμενο να αναπτύσσονται για παράδειγμα νέα φυτοφάρμακα, νέα μηχανήματα, νέες ποικιλίες σπόρων σποράς, νέες φυλές προβάτων, νέα μηχανήματα άμελξης αλλά οι νέες υπηρεσίες που διατίθενται στον αγρότη (γεωργό ή κτηνοτρόφο)είναι περιορισμένες. Μια τάση τα τελευταία χρόνια με αφορμή την εξοικείωση του σύγχρονου αγρότη με το διαδίκτυο, είναι η ψηφιακή γεωργία - digital farming - η οποία οδηγεί τις εταιρείες να αναπτύξουν νέες υπηρεσίες για τον αγρότη, οι οποίες συχνά συμπληρώνουν τα προϊόντα που οι εταιρείες παρέχουν στους αγρότες (υβριδικά προϊόντα). Με οδηγό αυτή την τάση έγινε ποσοτική διαδικτυακή έρευνα, με τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου κλειστού τύπου. Ο σκοπός αυτής της διαδικτυακής έρευνας είναι να εξετάσει αν μια νέα συμβουλευτική υπηρεσία για γεωργούς και γεωπόνους η οποία χρησιμοποιεί την τεχνολογία (έξυπνα κινητά) μπορεί να καλύψει τις ανάγκες για συμβουλευτική των ενδιαφερόμενων και κατά πόσο αυτή η υπηρεσία θα μπορούσε σε μια εταιρεία που την παρέχει να αποφέρει έσοδα. Στη διπλωματική παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα της ποσοτικής αυτής έρευνας.
Subject :Β2Β μάρκετινγκ
Ψηφιακή γεωργία
Digital farming
Date :30-11-2017
Licence :

File: Giannopolitis_2017.pdf

Type: application/pdf