PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Επίδραση των Νέων Τεχνολογιών στο μάρκετινγκ, το μάνατζμεντ και τη συμπεριφορά καταναλωτή
Alternative Title :The impact of New Technologies on marketing, management and consumer behavior
Creator :Καλανδράνης, Νικόλαος
Contributor :Πατσιούρας, Χρήστος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Ψιλούτσικου, Μαρίνα (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :113σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7921
Abstract :Η διπλωματική εργασία θα έχει ως στόχο την μελέτη της επίδρασης της τεχνολογικής επανάστασης και των τεχνολογικών εξελίξεων στον τομέα του μάρκετινγκ και του μάνατζμεντ των επιχειρήσεων και των υπηρεσιών. Σκοπός είναι να εξεταστεί πώς διαφοροποιούνται οι στρατηγικές που εφαρμόζονται στους παραπάνω κλάδους ώστε να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις. Παράλληλα, στόχος της εργασίας θα είναι να μελετηθούν οι αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών βάσει αυτών των εξελίξεων και αντίστοιχα η προσαρμογή των υπηρεσιών στις παραπάνω μεταβολές.
The dissertation will aim at study of the impact of technological revolution and technological developments in the field of marketing and management business and services. Purpose is to examine how the strategies applied to the above industries to meet modern requirements. At the same time, the goal of the work will is to study the changes in consumer behavior based on them developments and, respectively, their adaptation services in the above changes.
Subject :Νέα τεχνολογία
Μάρκετινγκ
Μάνατζμεντ
Συμπεριφορά καταναλωτή
New technology
Marketing
Management
Customer behavior
Date Available :2020-07-24 22:46:55
Date Issued :18-07-2020
Date Submitted :2020-07-24 22:46:55
Access Rights :Free access
Licence :

File: Kalandranis_2020.pdf

Type: application/pdf