PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Στρατηγικό πλάνο marketing για vintage επωνυμία ένδυσης
Alternative Title :Strategic marketing plan for a vintage fashion brand
Creator :Ροκά, Αθηνά - Ελβίρα
Contributor :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Παινέσης Γρηγόριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Type :Text
Notes :Η εργασία περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές, φωτογραφίες, πίνακες και διαγράμματα.
Extent :122σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8672
Abstract :Με την παρούσα διπλωματική εργασία θα επιχειρήσω την σύσταση ενός ολοκληρωμένου πλάνου Μάρκετινγκ για την επωνυμία vintage ένδυσης "Where is the cat?". Πρόκειται για μια σχετικά νεοσύστατη επιχείρηση, η οποία έκανε τα πρώτα της βήματα στην διάρκεια της ελληνικής οικονομικής κρίσης και που λόγω προβλημάτων κυρίως οικονομικής φύσεως δεν είχε ποτέ στο παρελθόν συγκεκριμένη στρατηγική ανάπτυξης. Βάσει αυτών των δεδομένων θα προχωρήσω σε μια αναλυτική περιγραφή του στρατηγικού πλαισίου αναφοράς σχετικά με την αποστολή της επιχείρησης και τους επιχειρησιακούς της στόχους καθώς και στην επισκόπηση της παρούσας κατάστασης. Συνοπτικά αυτό περιλαμβάνει την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, την αξιολόγηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και την εκτίμηση των δυνάμεων-αδυναμιών, ευκαιριών και απειλών του εξωτερικού περιβάλλοντος (SWOT Analysis).Στη συνέχεια θα γίνει επιλογή και αποσαφήνιση της/των Αγορών – Στόχων δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην τμηματοποίηση της αγοράς, στην διαφοροποίηση και τοποθέτηση του τελικού προϊόντος σε αυτή και την αντίληψη του καταναλωτή. Ακολούθως καθορίζονται οι στόχοι και χαράσσεται η Στρατηγική Μάρκετινγκ βάσει του κύκλου ζωής του προϊόντος και της φάσης στην οποία βρίσκεται η αγορά. Οδεύοντας προς την τελική ευθεία θα αναπτυχθεί το Σχέδιο Δράσης γύρω από τις τακτικές Μάρκετινγκ που θα προταθούν και το πλάνο προϊόντος, τιμολόγησης, διανομής και προβολής (4P).Ολοκληρώνοντας καθορίζεται ο προϋπολογισμός του μείγματος μάρκετινγκ και το πρόγραμμα εκτάκτου ανάγκης. Η τελευταία φάση περιλαμβάνει την υλοποίηση και παρακολούθηση του προγράμματος δράσης.
With this thesis I will attempt a comprehensive and integrated marketing plan for the vintage clothing brand ‘’Where is the cat?’’ The company at hand is relatively newly founded, and took its first steps during the big economic recession. Thus, due to problems mainly of economical nature, it has never in the past had a specific growth strategy. I will proceed with a detailed description of the strategic framework, regarding the company’s mission and operational objectives, as well with an overview of the current situation. In short, this includes the analysis of the internal and external environment, the evaluation of the product portfolio and the assessment of the strengths-weaknesses, opportunities and threats of the external environment (SWOT Analysis).Following this there will be a selection of the Target Markets (s) and Audience (s) while paying extra attention both to the segmentation of the market and to the differentiation and placement of the final product in it and the consumer’s perception of the brand identity.Moving forward we will define the Goals and draw up the Marketing Strategy based on the product life cycle and the phase in which the market currently is. The Action Plan will be developed around the Marketing tactics that will be proposed and the product, pricing, distribution and promotion scheme (4P).Finally, we will determine the budget of the marketing mix and the timetable for all necessary actions as well as propose an emergency plan. The last phase includes the implementation, monitoring and review of the action plan, if deemed imperative.
Subject :Στρατηγική
Πλάνο
Eπωνυμία ένδυσης
Μόδα
Strategy
Marketing plan
Product
Vintage
Fashion brand
Date Available :2021-06-15 22:21:00
Date Issued :06/03/2021
Date Submitted :2021-06-15 22:21:00
Access Rights :Free access
Licence :

File: Roka_2021.pdf

Type: application/pdf