PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Investigating the role of content marketing in brand image
Alternative Title :Μελέτη της επίδρασης του μάρκετινγκ περιεχομένου στην εικόνα της μάρκας
Creator :Antoniou, Eleni
Contributor :Drosos, Dimitrios (Επιβλέπων καθηγητής)
Dimitriadis, Sergios (Εξεταστής)
Argouslidis, Paraskevas (Εξεταστής)
Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :132p.
Language :en
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9250
Abstract :Η παρούσα μελέτη στοχεύει να εξετάσει πώς οι πρακτικές μάρκετινγκ περιεχομένου στα social media μιας μάρκας σχετίζονται με την εικόνα αυτής της μάρκας. Οι διαστάσεις της εικόνας της μάρκας που λαμβάνονται υπόψη σε αυτή τη διατριβή είναι: η αναγνωρισιμότητα της μάρκας, η στάση του καταναλωτή και η εξοικείωση με τη μάρκα. Η επικοινωνίες της μάρκας και η ενημερωτική και ψυχαγωγική αξία του μάρκετινγκ περιεχομένου θεωρούνται παράγοντες των οποίων η επίδραση στην εικόνα της μάρκας επίσης μετρώνται σε αυτή τη μελέτη. Τέλος, η κοινωνική επιρροή κατά την αξιολόγηση του μάρκετινγκ περιεχομένου και ο τρόπος με τον οποίο αυτή σχετίζεται με την εικόνα της μάρκας είναι επίσης ένας άλλος παράγοντας που μετράται.
The present study aims at examining how content marketing practices on a brand’s social media page relates to the image of this brand. The dimensions of brand image that are taken into account in this dissertation are: brand awareness, brand attitudes, and brand familiarity. Brand communications and the informative and entertaining value of content marketing are considered the factors, whose effect on brand image, is being measured in this study. Furthermore, the influence of social behavior during the evaluation of content marketing and how it affects brand image is also another factor being measured.
Subject :Μάρκετινγκ περιεχομένου
Εικόνα της μάρκας
Κοινωνική επιρροή
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Εταιρική σελίδα
Content marketing
Brand image
Social proof
Social media
Brand page
Date Available :2022-03-12 23:06:06
Date Issued :03/02/2022
Date Submitted :2022-03-12 23:06:06
Access Rights :Free access
Licence :

File: Antoniou_2022.pdf

Type: application/pdf