ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο των σουπερμάρκετ
Εναλλακτικός τίτλος :Consumer behavior in the supermarket industry
Δημιουργός :Βαλμά, Αμαρυλλίς
Συντελεστής :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :140σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10284
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό την καταγραφή, διερεύνηση και ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς στο λιανεμπόριο (supermarkets), και πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια ερευνητικού εργαστήριου μάρκετινγκ και επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ένα σημαντικό μέρος της επιστήμης του μάρκετινγκ ασχολείται με την ανάλυση όλων εκείνων των παραγόντων που θα συμβάλουν στην ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών, και την κατανόηση διαφόρων συμπεριφορών των καταναλωτών και πως αυτές μπορούν να επηρεαστούν από έναν οργανισμό- επιχείρηση. Η παρούσα πτυχιακή ξεκινώντας με μια γενική αναφορά στον τομέα του λιανεμπορίου, των σουπερμάρκετ, την συμπεριφορά καταναλωτή και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καταλήγει ειδικά στο τελευταίο κεφάλαιο στην ποσοτική ανάλυση της συμπεριφοράς του καταναλωτή στο κλάδο των σουπερμάρκετ.
This thesis was carried out with the aim of recording, investigating and analyzing consumer behavior in retail (supermarkets), and was carried out within the framework of the marketing and communication research laboratory of the Athens University of Economics and Business. An important part of the science of marketing deals with the analysis of all those factors that will contribute to the satisfaction of consumer needs, and understanding various consumer behaviors and how they can be influenced by an organization-business. This thesis starts with a general reference to the field of retailing, supermarkets, consumer behavior and private label products and ends specifically in the last chapter with the quantitative analysis of consumer behavior in the supermarket industry.
Λέξη κλειδί :Συμπεριφορά καταναλωτή
Μάρκετινγκ
Σουπερμάρκετ
Ποσοτική έρευνα
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Consumer behavior
Marketing
Supermarket
Quantitative research
Private label products
Διαθέσιμο από :2023-04-02 13:20:26
Ημερομηνία έκδοσης :02-04-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-02 13:20:26
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Valma_2023.pdf

Τύπος: application/pdf