ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Δημιουργία πλάνου επικοινωνίας (communications plan) για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού και Παραστατικών Τεχνών "Akropoditi DanceFest"
Εναλλακτικός τίτλος :Creating a communications plan for the International Dance and Performing Arts Festival "Akropoditi DanceFest"
Δημιουργός :Αντώνενα, Ολυμπία
Συντελεστής :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :149σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10334
Περίληψη :Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το σχεδιασμό ενός πλάνου επικοινωνίας για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού και Παραστατικών Τεχνών «Akropoditi DanceFest». Οι ερευνητικοί στόχοι ορίζονται ως εξής: παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου του σχεδιασμού ενός πλάνου επικοινωνίας, ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού και Παραστατικών Τεχνών «Akropoditi DanceFest», πραγματοποίηση πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας για την ανάδειξη της αντίληψης του κοινού για το Akropoditi DanceFest, καθώς και της συμπεριφοράς τους ως προς τα μέσα πληροφόρησης και ενημέρωσης, ανεύρεση πιθανών συσχετίσεων μεταξύ των δημογραφικών χαρακτηριστικών του κοινού και του επιπέδου ενασχόλησής του με τις τέχνες με τις προτιμήσεις του ως προς την πληροφόρησή τους, δημιουργία ενός αποτελεσματικού πλάνου επικοινωνίας, στηριζόμενου στα στοιχεία που προκύπτουν από τους παραπάνω στόχους, και τέλος διατύπωση προτάσεων τόσο προς την οργανωτική ομάδα του Akropoditi DanceFest, για βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασής τους, όσο και για δυνητικές έρευνες στο μέλλον. Το πλαίσιο σχεδίου που επιλέχθηκε για τη δημιουργία του πλάνου επικοινωνίας μάρκετινγκ είναι το μοντέλο SOSTAC®. Πραγματοποιήθηκε δευτερογενής και πρωτογενής έρευνα. Στην πρώτη περίπτωση η ερευνήτρια συνομίλησε με μέλος της οργανωτικής ομάδας του φεστιβάλ και συνέλλεξε πληροφορίες από τους ιστότοπους του ίδιου αλλά και των ανταγωνιστικών φεστιβάλ. Η πρωτογενής έρευνα έγινε μέσω δομημένου ερωτηματολογίου, που διανεμήθηκε διαδικτυακά. Η δειγματοληψία έγινε με τις μεθόδους της μη πιθανότητας, ενώ έγινε χρήση των τεχνικών δείγματος ευκολίας και χιονοστιβάδας.Η εργασία αποτελείται από 6 κεφάλαια. Αρχικά, δίνεται το θεωρητικό πλαίσιο του πλάνου επικοινωνίας. Το επόμενο κεφάλαιο αφορά στη δευτερογενή ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης του Akropoditi DanceFest. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η πρωτογενής έρευνα, η οποία διεξήχθη υπό τη μορφή ερωτηματολογίου. Ακολουθεί η διατύπωση των στόχων, της στρατηγικής και των τακτικών επικοινωνίας, καθώς και το προτεινόμενο πλάνο επικοινωνίας και τα μέσα αξιολόγησης και ελέγχου του. Τέλος, δίνονται προτάσεις στο Akropoditi DanceFest, επισημαίνονται οι περιορισμοί της έρευνας και σημειώνονται προτάσεις για μελλοντικές έρευνες.
This postgraduate thesis deals with the creation of a communications plan for the International Dance and Performing Arts Festival “Akropoditi DanceFest”. The research objectives are: presentation of the theoretical background of the design of a communications plan, situation analysis of the International Dance and Performing Arts Festival “Akropoditi DanceFest”, conducting primary quantitative research to highlight public perception for Akropoditi DanceFest, as well as their behavior in terms of information and communication media, finding possible correlations between demographic characteristics of the audience and the level of engagement with the arts with their preferences for information, creating an effective communications plan, based on the data resulting from the above objectives, and finally formulation of proposals both to the organizing team of Akropoditi DanceFest, to improve their existing situation, as well as for potential research in the future.The planning framework chosen to create the marketing communications plan is the SOSTAC® model. Secondary and primary research was conducted. In the first case, the researcher spoke with a member of the festival's organizing team and collected information from the websites of the same and competing festivals. Primary research was done through a structured questionnaire, distributed online. Sampling was done with non-probability methods, while convenience and snowball sampling techniques were used.The thesis consists of 6 chapters. First, the theoretical framework of the communication plan is given. The next chapter deals with the secondary analysis of the current situation of Akropoditi DanceFest. Next, the primary research, which was conducted in the form of a questionnaire, is presented. This is followed by the formulation of the objectives, strategy and communication tactics, as well as the proposed communications plan and its evaluation and control means. Finally, recommendations are given on Akropoditi DanceFest, limitations of the research are highlighted, and suggestions for future research are noted.
Λέξη κλειδί :Πλάνο επικοινωνίας
Φεστιβάλ χορού
Στρατηγικές επικοινωνίας
Communication plan
Dance festival
Communication strategies
Akropoditi DanceFest
SOSTAC®
Διαθέσιμο από :2023-04-05 11:44:56
Ημερομηνία έκδοσης :24-03-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-05 11:44:56
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Antonena_2023.pdf

Τύπος: application/pdf