ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Πλάνο μάρκετινγκ εταιρείας απολυμάνσεων
Εναλλακτικός τίτλος :Marketing plan for disinfection company
Δημιουργός :Γλυκοφρύδη, Μαρία-Βανέσα
Συντελεστής :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Παινέσης, Γρηγόριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :108σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10538
Περίληψη :Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός πλάνου μάρκετινγκ για εταιρεία απολυμάνσεων με στόχο να προσδιοριστούν οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να εκπληρωθούν οι στόχοι που έχει θέσει η εξεταζόμενη επιχείρηση. Στην μεθοδολογία συγγραφής της εν λόγω εργασίας συμπεριλαμβάνεται η προσωπική συνέντευξη με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης αλλά και εκτενής έρευνα τόσο με βιβλιογραφικές πηγές όσο και με ηλεκτρονικές πηγές. Το περιεχόμενο εκτείνεται σε έξι κεφάλαια, όπου στα πρώτα δύο γίνεται ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης, ενώ στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται λεπτομερής αναφορά των δυνατών και αδύνατων σημείων της, χρησιμοποιώντας την μέθοδο ανάλυσης SWOT. Στα κεφάλαια τέσσερα και πέντε γίνεται λεπτομερής ανάλυση των τμημάτων της αγοράς, που θα προσελκύσει η εξεταζόμενη επιχείρηση, ενώ αναλύονται η στρατηγική και οι τακτικές που θα ακολουθήσει η επιχείρηση για την επίτευξη των επιχειρησιακών της στόχων. Τέλος, στο κεφάλαιο έξι, που είναι και το τελευταίο γίνεται σύνοψη όλου του πλάνου μάρκετινγκ, με σκοπό να παρουσιαστεί μια ολοκληρωμένη εικόνα και να προσδιοριστούν οι απαραίτητες ενέργειες που έχουν τεθεί εξαρχής για την υλοποίηση των επιχειρησιακών στόχων της επιχείρησης.
The purpose of this thesis is to develop a marketing plan for a disinfection company with the aim of determining the necessary actions to fulfill the objectives set by the business under consideration.The methodology for writing this paper includes a personal interview with the owner of the business as well as extensive research with both bibliographic and electronic sources. The content is spread over six chapters, where the first two analyze the internal and external environment of the company, while the third chapter provides a detailed report of its strengths and weaknesses, using the analysis method SWOT.Chapters four and five provide a detailed analysis of the market segments that the business will attract, while the strategy and tactics that the business will follow to achieve its business goals are analyzed.Finally, in chapter six, which is the last one, the entire marketing plan is summarized, in order to present a complete picture and to determine the necessary actions that have been set from the beginning for the implementation of the company's operational goals.
Λέξη κλειδί :Εταιρεία απολύμανσης
Πλάνο μάρκετινγκ
Στόχοι
Disinfection company
Marketing plan
Goals
Διαθέσιμο από :2023-05-14 22:45:18
Ημερομηνία έκδοσης :23-04-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-05-14 22:45:18
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Glykofrudi_2023.pdf

Τύπος: application/pdf