ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίδραση των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αντίληψη των φιλάθλων για τους αθλητικούς συλλόγους
Εναλλακτικός τίτλος :The impact of corporate social responsibility actions on fans perception for sports clubs
Δημιουργός :Καπράλος, Αλέξανδρος
Συντελεστής :Σκαρμέας, Διονύσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Μπάλτας, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :84σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11074
Περίληψη :Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) αποτελεί μια έννοια μεταβαλλόμενη υπό συνεχή ερευνητική εξέταση με μεγάλη προοπτική για πάσης φύσεως εταιρικούς οργανισμούς. Ιδιαίτερη σημαντικότητα και προοπτική, όσον αφορά τις δράσεις ΕΚΕ, εντοπίζεται στην βιομηχανία του αθλητισμού. Η εν λόγω βιομηχανία αποτελεί έναν χώρο στον οποίο κυριαρχούν τα έντονα συναισθήματα και η σχέση του φιλάθλου με τον σύλλογο που υποστηρίζει είναι σχέση ιδιαίτερη και με μεγάλη αξία όσον αφορά τον τρόπο που μπορεί ένας σύλλογος να επηρεάσει τους υποστηρικτές του ωθώντας τους σε κοινωνικά υπεύθυνες συμπεριφορές. Τα ραγδαία κοινωνικά προβλήματα που ποικίλουν εν έτη 2024 δίνουν την δυνατότητα στους αθλητικούς συλλόγους να αξιοποιήσουν τις δράσεις ΕΚΕ για την βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας και την επίλυση σημαντικών ζητημάτων. Παράλληλα οι δράσεις ΕΚΕ μπορούν να προσφέρουν ποικίλα οφέλη στους συλλόγους, οικονομικά, σε επίπεδο διαφήμισης, όσον αφορά την ταύτιση και αφοσίωση των φιλάθλων αλλά και όσον αφορά την σύσφιξη των κοινοτήτων μιας επαγγελματικής αθλητικής οντότητας. Ο στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει πως αντιδρούν στις δράσεις ΕΚΕ οι φίλαθλοι και πως επηρεάζεται η αντίληψη τους σχετικά με τους αθλητικούς συλλόγους. Χρησιμοποιώντας δεδομένα από δείγμα 182 ατόμων, διεξήχθη μια ποσοτική έρευνα στην οποία οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα διαδικτυακό ερωτηματολόγιο διάρκειας 6-7 λεπτών. Η έρευνα επισήμανε την υψηλή αξία των δράσεων ΕΚΕ και την συσχέτιση των δράσεων με σημαντικές έννοιες γύρω από τους αθλητικούς συλλόγους. Τα ευρήματα εμπλουτίζουν τη βιβλιογραφία του μάρκετινγκ εστιάζοντας στον σημαίνων ρόλο της ΕΚΕ για τους αθλητικούς συλλόγους αλλά και στην προοπτική που εντοπίζεται μακροπρόθεσμα για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ αναδεικνύοντας συμπεράσματα σχετικά με τον χώρο του επαγγελματικού αθλητισμού σε συνάρτηση με κοινωνικά φαινόμενα.
Corporate Social Responsibility is a concept that is under constant academic research with great potential for all kinds of corporate organisations. Great importance and potential, in terms of CSR actions, is found in the sports industry. The said industry is an area in which strong emotions prevail and the relationship between the fans and the club they support is a special and many times heavily sentimental. There is great value in terms of how a club can influence its supporters by pushing them to behave in a socially responsible way. Additionally, the rapid and diverse social problems in 2024 provide an opportunity for sports clubs to leverage CSR actions to improve social well-being and address important issues. At the same time, CSR actions can offer a variety of benefits to clubs. Financially, in terms of advertising, in terms of fan identification and loyalty and in terms of strengthening the communities of a professional sports entity. The aim of this research is to examine how fans react to CSR actions and how their perception of sports clubs is affected. Using data from a sample of 182 people, a quantitative survey was conducted in which respondents were asked to answer an online questionnaire. The survey highlighted the high value of CSR actions and the correlation of the actions with important concepts around sports clubs. The academic insights provided by the thesis, enrich the marketing literature by focusing on the influential role of CSR for sports clubs and the perspective identified in the long term for marketing professionals by highlighting conclusions about the field of professional sport in relation to social phenomena.
Λέξη κλειδί :Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ)
Ταύτιση με την ομάδα
Χαιρεκακία
Ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Εμπορική σχέση φιλάθλου-ομάδας
Corporate Social Responsibility (CSR)
Team identification
Schadenfreude
Social media engagement
Patronage intention
Διαθέσιμο από :2024-03-14 13:11:00
Ημερομηνία έκδοσης :12-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-14 13:11:00
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Kapralos_2024.pdf

Τύπος: application/pdf