ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίδραση των influencers στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα ομορφιάς
Εναλλακτικός τίτλος :The effect of influencers on concumer purchasing behavior in beauty products
Δημιουργός :Χονδρού, Χρυσάνθη
Συντελεστής :Καμινάκης, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :121σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11080
Περίληψη :Η παρούσα μελέτη εξετάζει την επίδραση που έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των influencers (επηρεαστών) όπως γίνονται αντιληπτά από τους ακολούθους τους στις μεταβλητές της συναισθηματικής σύνδεσης (emotional attachment), της ελκυστικότητας (attractiveness), της εμπειρογνωμοσύνης (expertise), της αξιοπιστίας (trust), της επιρροής(perceived influence), και της αξίας πληροφοριών (perceived information value και ακολούθως την αγοραστική τους πρόθεση (purchase intention). Διερευνά επίσης πως ο βαθμός της ασυμφωνίας (self-concept discrepancy) που νιώθει το άτομο, η απόσταση δηλαδή μεταξύ του ιδεατού με τον πραγματικό εαυτό λειτουργεί ως ρυθμιστικός παράγοντας στις σχέσεις αυτές.Εστιάζοντας στα προϊόντα ομορφιάς η έρευνα αποσκοπεί στην αποκάλυψη του τρόπου με τον οποίο οι influencers επηρεάζουν συγκεκριμένες νοητικές και συναισθηματικές ανταποκρίσεις των ακολούθων τους και ακολούθως της αγοραστική τους συμπεριφοράς.Για την επίτευξη αυτών των στόχων διεξήχθη ποσοτική έρευνα με την χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, όπου οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις αναφορικά με χαρακτηριστικά του influencer που ακολουθούν.Ένα από τα ευρήματα δείχνει ότι η συναισθηματική σύνδεση του ακόλουθου με τον influencer επιδρά θετικά στην αντιλαμβανόμενη αξιοπιστία του influencer. Ένα άλλο εύρημα δείχνει ότι η αντιλαμβανόμενη ελκυστικότητα του influencer έχει θετική επίδρασηστην αντιλαμβανόμενη αξία πληροφοριών που μοιράζεται με τους ακόλουθους. Επίσης αυτή η αντιλαμβανόμενη αξία πληροφοριών δρα θετικά στην αγοραστική πρόθεση των ακολούθων. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας συμβάλλουν στην βαθύτερη κατανόησητης αλληλεπίδρασης μεταξύ των χαρακτηριστικών του influencer και της συμπεριφοράς των ακολούθων στο πλαίσιο της πρόθεσης αγοράς των προϊόντων ομορφιάς που πρότεινε οinfluencer.
This study examines the impact of specific characteristics of influencers as perceived by their followers on variables such as emotional attachment, attractiveness, expertise, trust, perceived influence, and perceived information value and subsequently, their purchaseintention. It also explores how the degree of self-concept discrepancy, the gap between the ideal self and the actual self, serves as a regulatory factor in these relationships. Focusing on beauty products, the research aims to reveal how influencers influence specific cognitive and emotional responses of their followers and subsequently, their purchasingbehavior. To achieve these goals, a quantitative research approach was employed using an electronic questionnaire. Participants were asked to respond to questions regardingcharacteristics of the influencer they follow. One finding indicates that the emotional connection of the follower with the influencerpositively influences the perceived credibility of the influencer. Another finding suggests that the perceived attractiveness of the influencer has a positive impact on the perceivedinformation value shared with followers. Additionally, this perceived information value positively affects the purchase intention of the followers. The findings of this research contribute to a deeper understanding of the interaction between influencer characteristics and follower behavior in the context of the purchase inention for beauty products recommended by the influencer.
Λέξη κλειδί :Επηρεαστής
Μάρκετινγκ
Προϊόντα ομορφιάς
Αγοραστική συμπεριφορά
Influencer
Marketing
Beauty products
Consumer behavior
Διαθέσιμο από :2024-03-14 22:00:26
Ημερομηνία έκδοσης :13-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-14 22:00:26
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Chondrou_2024.pdf

Τύπος: application/pdf