ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Web εφαρμογή διαχείρισης ραντεβού ασθενών-ιατρών
Εναλλακτικός τίτλος :Web application for patient-doctor appointment management
Δημιουργός :Καραστατήρης, Παναγιώτης
Συντελεστής :Κούτσικας, Χρήστος (Επιβλέπων καθηγητής)
Ανδρούτσος, Αθανάσιος (Εξεταστής)
Γκρίτζαλης, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :144σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11459
Περίληψη :Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, η αποτελεσματική διαχείριση των υγειονομικών υπηρεσιών είναι παραπάνω από απαραίτητη. Ανάμεσα σε αυτές τις υπηρεσίες, η διαχείριση των ραντεβού μεταξύ γιατρών και ασθενών είναι κρίσιμη, καθώς οι ανεπάρκειες σε αυτόν τον τομέα μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την ποιότητα της περίθαλψης. Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει μια διαδικτυακή εφαρμογή η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για να αυτοματοποιήσει και να απλοποιήσει τη διαδικασία κράτησης ραντεβού, βελτιώνοντας την προσβασιμότητα και μειώνοντας τις πιθανές παρεξηγήσεις που μπορεί να επηρεάσουν την περίθαλψη των ασθενών.Η αναπτυγμένη εφαρμογή ενσωματώνει προηγμένες λειτουργίες προσφέροντας μια άρτια και φιλική προς τον χρήστη διεπαφή που υποστηρίζει αλληλεπιδράσεις σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των ασθενών και των υγειονομικών επαγγελματιών. Με την αυτοματοποίηση της διαδικασίας κράτησης ραντεβού, η εφαρμογή μειώνει το διοικητικό φορτίο για τις υγειονομικές εγκαταστάσεις, επιτρέποντας στο ιατρικό προσωπικό να εστιάσει περισσότερο στη φροντίδα των ασθενών.Το σύστημα είναι κατασκευασμένο για να είναι ανθεκτικό και ευέλικτο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των σύγχρονων υγειονομικών συστημάτων. Υποστηρίζει ζωτικής σημασίας λειτουργίες όπως η εγγραφή χρηστών, η αναζήτηση γιατρών βάσει ειδικότητας και τοποθεσίας, η εμφάνιση σε χάρτη της τοποθεσίας του ιατρείου, η κράτηση και ακύρωση ραντεβού και οι πραγματικού χρόνου ενημερώσεις για τη διαθεσιμότητα των γιατρών. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι σχεδιασμένα για να καλύπτουν τις δυναμικές ανάγκες των χρηστών, διασφαλίζοντας ότι η εφαρμογή παραμένει προσαρμόσιμη σε τρέχουσες απαιτήσεις και μελλοντικές βελτιώσεις.Συνοπτικά, αυτή η διπλωματική εργασία δεν αντιμετωπίζει μόνο τις πρακτικές πτυχές ανάπτυξης μιας αποτελεσματικής εφαρμογής κράτησης ραντεβού, αλλά επίσης επιδεικνύει το δυναμικό τέτοιων ψηφιακών λύσεων για τη σημαντική βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας των υγειονομικών υπηρεσιών. Τέλος, υπογραμμίζει πώς οι αυτοματοποιημένες συστηματοποιημένες λύσεις μπορούν να ενισχύσουν την προσβασιμότητα, να μειώσουν τα λάθη και να βελτιώσουν τη γενικότερη εμπειρία υγειονομικής περίθαλψης τόσο για τους παρόχους όσο και για τους ασθενείς.
In the rapidly advancing digital age, the efficient management of healthcare services is paramount. Among these services, the scheduling of appointments between doctors and patients is crucial, as inefficiencies in this area can significantly affect the quality of care. This thesis introduces a web application specifically designed to automate and simplify the appointment scheduling process, enhancing accessibility and reducing potential miscommunications that can affect patient care.The developed application integrates advanced functionalities to provide a seamless and user-friendly interface that supports real-time interactions between patients and healthcare professionals. By automating appointment scheduling, the application reduces the administrative overhead for healthcare facilities, allowing medical staff to focus more on patient care.The system is built to be robust and flexible, tailored to the needs of modern healthcare systems. It supports essential functionalities such as user registration, doctor search based on specialty and location, displaying the clinic's location on a map, booking and canceling appointments, and real-time updates on doctor availability. These features are designed to accommodate the dynamic needs of users, ensuring that the application remains adaptable to both immediate requirements and future enhancements.In summary, this thesis not only addresses the practical aspects of developing an efficient appointment scheduling application but also demonstrates the potential of such digital solutions to improve the operational efficiency of healthcare services significantly. Finally, exemplifies how automated systems can enhance accessibility, reduce errors, and improve the overall healthcare experience for both providers and patients.
Λέξη κλειδί :Αυτοματοποίηση ραντεβού
Υγειονομικές υπηρεσίες
Ψηφιακή εφαρμογή
Appointment automation
Health services
Digital application
Διαθέσιμο από :2024-06-07 13:03:55
Ημερομηνία έκδοσης :28-05-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-06-07 13:03:55
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Karastatiris_2024.pdf

Τύπος: application/pdf