ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Unraveling the relationship between SEO rankings and Google Search Ads performance
Εναλλακτικός τίτλος :Πώς οι κατατάξεις SEO επηρεάζουν την απόδοση των διαφημίσεων Google Search
Δημιουργός :Τζιβελοπούλου, Χριστίνα-Παναγιώτα
Tzivelopoulou, Christina-Panagiota
Συντελεστής :Repoussis, Panagiotis (Επιβλέπων καθηγητής)
Baltas, George (Εξεταστής)
Saridakis, Charalampos (Babis) (Εξεταστής)
Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :43p.
Γλώσσα :en
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11536
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει πώς οι κατατάξεις SEO επηρεάζουν την απόδοση των διαφημίσεων Google Search, αναλύοντας τη συνέργεια μεταξύ οργανικών και πληρωμένων στρατηγικών αναζήτησης. Η έρευνα αναδεικνύει ότι η υψηλότερη οργανική ορατότητα μπορεί να βελτιώσει την απόδοση των διαφημίσεων, αυξάνοντας τα ποσοστά κλικ (CTR) και μειώνοντας το κόστος ανά κλικ (CPC). Τονίζεται η σημασία μιας ενιαίας προσέγγισης που συνδυάζει SEO και διαφημίσεις Google Search για βέλτιστη ορατότητα, αξιοπιστία και οικονομική απόδοση. Οι περιορισμοί περιλαμβάνουν τις συνεχώς εξελισσόμενες αλγοριθμικές αλλαγές της Google και τις προκλήσεις μέτρησης. Μελλοντική έρευνα θα πρέπει να εστιάσει στην προσαρμογή των στρατηγικών σε αυτές τις αλλαγές και στην ανάλυση των επιπτώσεων σε διαφορετικές πλατφόρμες.
This thesis explores how SEO rankings influence the performance of Google Search Ads, examining the synergy between organic and paid search strategies. The research highlights that higher organic visibility can positively impact ad performance by improving click-through rates (CTR) and reducing cost-per-click (CPC). It emphasizes the importance of a unified approach, integrating SEO and Google Ads for optimal visibility, credibility, and cost efficiency. Limitations include evolving search algorithms and measurement challenges. Future research should focus on adapting strategies in response to these changes and exploring impacts across different platforms.
Λέξη κλειδί :Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτη
Διαφημίσεις αναζήτησης
Διαφημίσεις Google
Search Engine Optimization (SEO)
Search ads
Google ads
Ημερομηνία έκδοσης :04-10-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :10-10-2024
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Tzivelopoulou_2024.pdf

Τύπος: application/pdf