ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Συγκριτική ανάλυση κριτικών καταναλωτών
Εναλλακτικός τίτλος :Comparative analysis of consumer reviews
Δημιουργός :Βιδάλη, Φιλία
Συντελεστής :Λάππας, Θεόδωρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Μπάλτας, Γεώργιος (Εξεταστής)
Σαριδάκης, Χαράλαμπος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :83σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11542
Περίληψη :Η παρούσα εργασία, εξετάζει την επιρροή των διαδικτυακών κριτικών στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων. Μέσα από μια συγκριτική ανάλυση, αναδεικνύεται η σημασία της αξιοπιστίας και της αυθεντικότητας των κριτικών, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα τις αντιλήψεις και τις προθέσεις αγοράς των καταναλωτών. Οι διαδικτυακές κριτικές αποτελούν πλέον ένα κρίσιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, που μπορεί να καθορίσει την επιτυχία τους στην ψηφιακή αγορά. Επιπλέον, η εργασία αναλύει τις στρατηγικές που μπορούν να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις για να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις κριτικές, ενισχύοντας τη φήμη τους και βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών. Η σημασία της σωστής διαχείρισης των κριτικών θα συνεχίσει να αυξάνεται καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται.
This paper examines the influence of online reviews on consumer behavior and the purchase decision-making process. Through a comparative analysis, the importance of the credibility and authenticity of reviews is highlighted, which directly influence consumers' perceptions and purchase intentions. Online reviews are now a critical tool for businesses that can determine their success in the digital marketplace. In addition, the paper analyzes the strategies that businesses can adopt to effectively manage reviews, enhancing their reputation and improving the customer experience. The importance of properly managing reviews will continue to grow as e-commerce evolves.
Λέξη κλειδί :Διαδικτυακές κριτικές
Συμπεριφορά καταναλωτή
Λήψη αποφάσεων
Αξιοπιστία
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Online reviews
Consumer behavior
Decision making
Credibility
E-commerce
Διαθέσιμο από :2024-10-11 18:19:01
Ημερομηνία έκδοσης :04-10-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-10-11 18:19:01
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Vidali_2024.pdf

Τύπος: application/pdf