ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η εμπειρία του πελάτη στον τραπεζικό κλάδο: το παράδειγμα της Τράπεζας Πειραιώς
Εναλλακτικός τίτλος :The customer experience in the banking industry: the example of Piraeus Bank
Δημιουργός :Ρουμελιώτης, Κωνσταντίνος
Συντελεστής :Τσακαρέστου, Μπέττυ (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Ψιλούτσικου, Μαρίνα (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :67σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7902
Περίληψη :Προκειμένου η παραδοσιακή τράπεζα να επιβιώσει μέσα από την μετεξέλιξη των υπηρεσιών της και να αποκτήσει ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, θα πρέπει να εστιάσει στον ίδιο τον πελάτη, στην εξυπηρέτησή του, και στην εμπειρία του. Η Διπλωματική μελετά τις βασικές έννοιες και την βιβλιογραφία γύρω από την εμπειρία του πελάτη και επικεντρώνεται στην μελέτη περίπτωσης της Τράπεζας Πειραιώς για να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την εμπειρία πελάτη και ποια αποτελέσματα έχει ή αναμένει από την εφαρμογή της πολιτικής αυτής.
In order for a traditional bank to survive through the evolution of its services and gain a sustainable competitive advantage, it must focus on the customer himself, on his service, and on his experience.
Λέξη κλειδί :Τράπεζα
Εμπειρία πελάτη
Τράπεζα Πειραιώς
Bank
Customer experience
Piraeus bank
Διαθέσιμο από :2020-07-21 14:11:04
Ημερομηνία έκδοσης :2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-07-21 14:11:04
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Roumeliotis_2020.pdf

Τύπος: application/pdf