ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Επίδραση των Νέων Τεχνολογιών στο μάρκετινγκ, το μάνατζμεντ και τη συμπεριφορά καταναλωτή
Εναλλακτικός τίτλος :The impact of New Technologies on marketing, management and consumer behavior
Δημιουργός :Καλανδράνης, Νικόλαος
Συντελεστής :Πατσιούρας, Χρήστος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Ψιλούτσικου, Μαρίνα (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :113σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7921
Περίληψη :Η διπλωματική εργασία θα έχει ως στόχο την μελέτη της επίδρασης της τεχνολογικής επανάστασης και των τεχνολογικών εξελίξεων στον τομέα του μάρκετινγκ και του μάνατζμεντ των επιχειρήσεων και των υπηρεσιών. Σκοπός είναι να εξεταστεί πώς διαφοροποιούνται οι στρατηγικές που εφαρμόζονται στους παραπάνω κλάδους ώστε να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις. Παράλληλα, στόχος της εργασίας θα είναι να μελετηθούν οι αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών βάσει αυτών των εξελίξεων και αντίστοιχα η προσαρμογή των υπηρεσιών στις παραπάνω μεταβολές.
The dissertation will aim at study of the impact of technological revolution and technological developments in the field of marketing and management business and services. Purpose is to examine how the strategies applied to the above industries to meet modern requirements. At the same time, the goal of the work will is to study the changes in consumer behavior based on them developments and, respectively, their adaptation services in the above changes.
Λέξη κλειδί :Νέα τεχνολογία
Μάρκετινγκ
Μάνατζμεντ
Συμπεριφορά καταναλωτή
New technology
Marketing
Management
Customer behavior
Διαθέσιμο από :2020-07-24 22:46:55
Ημερομηνία έκδοσης :18-07-2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-07-24 22:46:55
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Kalandranis_2020.pdf

Τύπος: application/pdf