ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς στον κλάδο των σουπερμάρκετ με έμφαση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Εναλλακτικός τίτλος :Consumer behavior research in the supermarket sector with an emphasis on private label products
Δημιουργός :Χανταμπάκη, Κωνσταντίνα
Συντελεστής :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Σημείωση :Περιέχει παράρτημα (ερωτηματολόγιο έρευνας) και βιβλιογραφικές αναφορές.
Φυσική περιγραφή :145σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8487
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αντικείμενο μελέτης αποτελεί η συμπεριφορά των καταναλωτών στον κλάδο των σουπερμάρκετ με έμφαση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Στόχος είναι να διερευνηθούν η στάση και οι πεποιθήσεις των καταναλωτών σχετικά με την ιδιωτική ετικέτα. Η διπλωματική εκτείνεται σε τέσσερις ενότητες. Η πρώτη αποτελείται από την επισκόπηση της ερευνητικής γραμματείας, η δεύτερη από τη μεθοδολογία, η τρίτη περιλαμβάνει τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας που διεξήχθη και η τελευταία αποτελείται από τα συμπεράσματα.
This master thesis was held as a part of the postgraduate program in Marketing and Communication of the Athens University of Economics and Business. Field of study is the consumer behavior in the supermarket with an emphasis on private label products. The purpose is to find out consumers' attitude and beliefs about private label. This thesis consists of four units. The first contains the research literature overview, the second the methodology, the third presents the results, which were conducted from quantitative research and the last one unit consists of conclusions.
Λέξη κλειδί :Συμπεριφορά καταναλωτή
Ιδιωτική ετικέτα
Σουπερμάρκετ
Αγοραστικές συνήθειες
Καταναλωτές
Consumer behavior
Private label
Supermarket
Shopping habits
Consumers
Διαθέσιμο από :2021-03-31 15:07:13
Ημερομηνία έκδοσης :2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-03-31 15:07:13
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Chantampaki_2021.pdf

Τύπος: application/pdf