ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Μελέτη μάρκετινγκ για την ενίσχυση της τοποθέτησης των προϊόντων περιποίησης σώματος της εταιρείας Anaplasis στα ελληνικά φαρμακεία
Εναλλακτικός τίτλος :Marketing study to strengthen the placement of body care products of Anaplasis company in Greek pharmacies
Δημιουργός :Λαδοπούλου, Αικατερίνη
Συντελεστής :Σταθακόπουλος, Βλάσης (Επιβλέπων καθηγητής)
Μπάλτας, Γεώργιος (Εξεταστής)
Παινέσης, Γρηγόριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :162σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10290
Περίληψη :Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη μάρκετινγκ για την ενίσχυση της τοποθέτησης των προϊόντων περιποίησης σώματος της εταιρείας Anaplasis στα ελληνικά φαρμακεία. Περιλαμβάνει το ερευνητικό μέρος στο οποίο αξιοποιήθηκαν δευτερογενή στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία αποτυπώνεται το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον την εταιρείας και του κλάδου των καλλυντικών φαρμακείου στην Ελλάδα. Καταγράφονται οι δυνάμεις, αδυναμίες, ευκαιρίες και απειλές για την Anaplasis, αλλά και χαρακτηριστικά των άμεσων ανταγωνιστών της. Παρουσιάζονται τα καλλυντικά σώματος της εταιρείας, αλλά και οι ενέργειες που υλοποιεί από το 2013 που συστάθηκε μέχρι σήμερα στο κομμάτι του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας προκειμένου να γίνει αντιληπτή η στρατηγική με βάση την οποία λειτουργεί. Στη συνέχεια αποτυπώνονται τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας αγοράς που διεξήχθη σε δείγμα ευκολίας φαρμακοποιών, από όλη την Ελλάδα, προκειμένου να αποσαφηνιστεί η αντίληψή τους για τα προϊόντα σώματος και για την εταιρεία, η γνώμη τους την εμπορική πολιτική, τις συσκευασίες, τις πωλήσεις, τα POP υλικά, αλλά και να προσδιοριστούν σημεία που μπορούν να βελτιωθούν μέσα από το πλάνο μάρκετινγκ που προτείνει εν κατακλείδι η διπλωματική. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας διαμορφώνεται με βάση όλα τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, το σχέδιο μάρκετινγκ με σκοπό μέσα από αυτό να υλοποιηθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί και οι οποίοι είναι τόσο ποσοτικοί όσο και ποιοτικοί. Το σχέδιο μάρκετινγκ προτείνει συγκεκριμένες ενέργειες προς υλοποίηση που συνοδεύονται από δημιουργικά δείγματα για το πώς μπορεί η εταιρεία να επικοινωνήσει τα προϊόντα της στα κοινά ενδιαφέροντος της με βάση της τμηματοποίηση που έχει προηγηθεί.Η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με τον προϋπολογισμό.
This master's thesis theme is about the marketing study of strengthening the positioning of the body care products of Anaplasis company in Greek pharmaciesIt includes the research part in which secondary data was used, according to which the internal and external environment of the company and the pharmacy cosmetics industry in Greece is captured. The company's strengths, weaknesses, opportunities, and threats are recorded, as well as the characteristics of its direct competitors. Anaplasis’ body cosmetics are presented, as well as marketing actions that were implemented since 2013, in order to understand the strategy based on which Anaplasis operates.The results of the primary market research are following, carried out on a convenience sample of pharmacists, from all over Greece, in order to clarify their perception of body products, the company, their opinion on the commercial policy, packaging, sales, POP materials, also to identify points that can be improved through the marketing plan proposed in conclusion.In the second part of this master’s thesis, the marketing plan is formed with the aim of realizing the goals that have been set, which are both quantitative and qualitative.The marketing plan suggests specific actions to be implemented accompanied by creative examples of how the company can communicate its products to its audiences based on the segmentation that has preceded it.The thesis is completed with the budget.
Λέξη κλειδί :Σχέδιο μάρκετινγκ
Προϊόντα περιποίησης σώματος
Φυσικά καλλυντικά
Marketing plan
Body care products
Natural cosmetics
Anaplasis
Διαθέσιμο από :2023-04-01 14:02:43
Ημερομηνία έκδοσης :2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-01 14:02:43
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Ladopoulou_2023.pdf

Τύπος: application/pdf