ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο του λιανεμπορίου. Supermarkets
Εναλλακτικός τίτλος :A survey of consumer behaviour in the supermarket sector
Δημιουργός :Ροβόλας, Γεώργιος
Συντελεστής :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :164σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10293
Περίληψη :Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται εισαγωγή στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Καταγράφεται η έννοια του όρου «λιανεμπόριο» και παρουσιάζεται η συμβολή του στην ελληνική οικονομία .Τέλος, αναφέρονται τα είδη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Το δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζει τον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Αρχικά, δίνεται ο ορισμός, παρουσιάζονται οι βασικές κατηγορίες και το δίκτυο καταστημάτων και πραγματοποιείται μια σύντομη ιστορική αναδρομή. Στη συνέχεια, καταγράφονται η δυναμικότητα του κλάδου καθώς και τα μερίδια αγοράς των σημαντικότερων επιχειρήσεων. Τέλος, περιγράφονται οι βασικοί τομείς ανταγωνισμού των επιχειρήσεων και οι νέες τάσεις στον κλάδο, ενώ το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την SWOT ανάλυση του κλάδου. Το τρίτο κεφάλαιο, πραγματεύεται τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Δίνεται ο ορισμός και ακολούθως παρουσιάζονται η διαδικασία λήψης αγοραστικής απόφασης και οι παράγοντες που την επηρεάζουν . Ακόμα, αναλύονται τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των καταστημάτων σούπερ μάρκετ, που αποτελούν και κριτήρια λήψης της αγοραστικής απόφασης. Τέλος, αναλύεται ο παράγοντας της πιστότητας και σχολιάζεται η καταναλωτική συμπεριφορά εν μέσω οικονομικής και ενεργειακής κρίσης Το τέταρτο κεφάλαιο, αφορά στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Αρχικά, παρουσιάζονται κάποια γενικά στοιχεία όπως ο ορισμός, η ιστορική εξέλιξη, τα βασικά τους χαρακτηριστικά και οι επιμέρους κατηγορίες τους. Ακολούθως, αναλύονται τα βασικά οφέλη και κίνδυνοι που απορρέουν από τη διάθεσή τους. Επίσης, καταγράφεται η συμπεριφορά του καταναλωτή απέναντι στα εν λόγω προϊόντα. Στο πέμπτο κεφάλαιο, πραγματοποιείται επισκόπηση της ερευνητικής μεθοδολογίας και αναλύονται τα επιμέρους στάδια που ακολουθήθηκαν για την πραγματοποίηση της έρευνας. Στο έκτο κεφάλαιο, γίνεται η παρουσίαση των ευρημάτων της έρευνας, όπως αυτά προέκυψαν έπειτα από τις στατιστικές αναλύσεις στο πρόγραμμα SPSS. Αρχικά, περιλαμβάνεται γραφική απεικόνιση και σχολιασμός των περιγραφικών αναλύσεων. Στη συνέχεια, καταγράφονται τα συμπεράσματα των επαγωγικών αναλύσεων, συνοδευόμενα από τους αντίστοιχους διευκρινιστικούς πίνακες. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν, ενώ, ακόμα, αναφέρονται οι διοικητικές συνέπειες, οι περιορισμοί της έρευνας, καθώς και οι προτάσεις για μελλοντικές έρευνες.
In the first chapter, it does introduction to the retail industry and its contribution to the Greek economy. Finally, the types of businesses are mentioned operating in the industry. The second chapter presents the supermarket sector. First, the definition is given, the main categories and the store network are presented. Then, industry capacity is recorded as well the market shares of the most important companies. Finally, the key areas are described. Competition and new trends in the industry, while the chapter concludes with The industry’s SWOT analysis The third chapter deals with consumer behavior. The definition and is given then the process of making a purchase decision and the factors that make it are presented affect . Also, the most important features are analyzed of the supermarket stores, which are also criteria for receiving the purchase order decision. Finally, the fidelity factor is analyzed and the consumer one is commented on behavior in the midst of an economic and energy crisis. The fourth chapter deals with private label products. First, some are introduced general elements such as the definition, historical development, their main characteristics and the their individual categories. Next, the main benefits and resulting risks are analyzed from their disposition. Also, the consumer's behavior towards those in question is recorded products. In the fifth chapter, an overview of the research methodology and the individual stages followed to carry out the research are analyzed. In the sixth chapter, the findings of the research are presented, as they emerged after the statistical analyzes in the SPSS program. First, graphics are included visualization and interpretation of descriptive analyses. Then, the conclusions of the inductive analyzes are recorded, accompanied by the corresponding explanatory tables. Finally, they are presented conclusions reached, while, still, administrative implications, research limitations, as well as suggestions for future investigations.
Λέξη κλειδί :Λιανεμπόριο
Σουπερμάρκετ
Συμπεριφορά καταναλωτή
Ιδιωτική ετικέτα
Retail
Supermarket
Consumer behavior
Private label
Διαθέσιμο από :2023-04-02 17:23:58
Ημερομηνία έκδοσης :20-03-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-02 17:23:58
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Rovolas_2023.pdf

Τύπος: application/pdf