ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Field Project: utilizing market segmentation in order to increase website traffic though Meta campaigns
Εναλλακτικός τίτλος :Field Project: χρήση τμηματοποίησης αγοράς με στόχο την αύξηση κίνησης σε ιστοσελίδα μέσω διαφημίσεων στην Meta
Δημιουργός :Γιώτης, Νικόλαος
Giotis, Nikolaos
Συντελεστής :Drosos, Dimitrios (Επιβλέπων καθηγητής)
Painesis, Grigorios (Εξεταστής)
Repoussis, Panagiotis (Εξεταστής)
Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :108p.
Γλώσσα :en
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10296
Περίληψη :Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία, αποτελεί ένα Field Project που πραγματοποιήθηκε πάνω στην ιστοσελίδα “Ο Κλόουν”. Ο στόχος του Project ήταν να βάλει στην πράξη θεωρίες τμηματοποίησης αγοράς και ψηφιακών campaign με στόχο την αύξηση της κίνησης. Οι στόχοι είναι να αξιολογήσω τις πιο πρόσφατες τάσεις και εργαλεία στον κόσμο του μάρκετινγκ μαζί με κενά στην βιβλιογραφία. Μέσα από δεδομένα των google analytic και την χρήση ενός ερωτηματολογίου κατάφερα να χωρίσω την αγορά μου σε τμήματα και να διακρίνω τα προφίλ τους. Με βάση αυτή την ανάλυση έτρεξα 4 διαφορετικές καμπάνες στην πλατφόρμα της Meta, καθώς και A/B tests για να αυξήσω την αποτελεσματικότητα τους. Τα δεδομένα του ερωτηματολογίου αναλύθηκαν με το SPSS ώστε να ανακαλυφθούν χρήσιμες συσχετίσεις για τους σκοπούς της καμπάνιας. Τα αποτελέσματα ήταν σημαντικά καθώς οι καμπάνιες πέτυχαν σε μέσο όρο 19% CTR. Παράλληλα εξέτασα την διαφορά στην συμπεριφορά μεταξύ οργανικών και πληρωμένων χρηστών.
The current thesis presents a field project conducted with the website “The Clown”. The aim of the field project was to put into practice segmentation and campaign theories in order to increase website traffic. The objectives were to critically evaluate the most current marketing trends and tools and search for gaps in the theoretical knowledge. Through google analytics and questionnaire responses I was able to segment my market and identify their profiles. Based on that analysis I designed and ran 4 different campaigns on Meta, conducting A/B tests that increased the efficacy. The questionnaire data was analyzed with SPSS to identify the useful correlations. The goals of this field project was to put into practice performance based marketing and make decisions based on data. The questionnaire gave critical insights for the customer journey, and the interests and the characteristics of the market segments. On that ground 4 different campaigns were designed and run successfully on Meta platforms. The results were significant and the campaigns averaged a 19% CTR. I also examined the difference in behavior between organic and paid users.
Λέξη κλειδί :Ψηφιακές καμπάνιες
Οργανικοί χρήστες
Πληρωμένοι χρήστες
Τμηματοποίηση αγοράς
Digital campaigns
Organic users
Paid users
Market segmentation
Διαθέσιμο από :2023-04-01 10:44:39
Ημερομηνία έκδοσης :31-03-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-01 10:44:39
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Giotis_2023.pdf

Τύπος: application/pdf