ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στις προωθητικές ενέργειες πώλησης των σούπερ μάρκετ
Εναλλακτικός τίτλος :Greek consumers' behaviour towards super markets' sales promotional activities
Δημιουργός :Κωστοπούλου, Ελένη
Συντελεστής :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :148σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10303
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία εξέτασε τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στις προωθητικές ενέργειες πώλησης των σούπερ μάρκετ. Στους ερευνητικούς στόχους περιλαμβάνονται τόσο η διερεύνηση των χαρακτηριστικών των Ελλήνων καταναλωτών, όσο και οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά τους απέναντι στις προωθητικές ενέργειες πώλησης. Προκειμένου να διερευνηθούν τα παραπάνω πραγματοποιήθηκε αρχικά μια ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν προσωπικές συνεντεύξεις σε καταναλωτές. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε μία ποσοτική έρευνα. Η συμπλήρωση των ερωτηματολογίων για τα πιλοτικά ερωτηματολόγια έγινε με προσωπική συνέντευξη, ενώ τα υπόλοιπα 305 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν ηλεκτρονικά, οι απαντησεις των οποίων επεξεργάστηκαν μέσω του στατιστικού πακέτου SPSS.Η εργασία αποτελείται από 6 κεφάλαια και πιο αναλυτικά το κάθε κεφάλαιο περιλαμβάνει τα εξής:Το πρώτο κεφάλαιο αφορά τη συνεισφορά της παρούσας εργασίας και τους ερευνητικούς στόχους, ενώ αναφέρονται συνοπτικά και τα κεφάλαια που θα ακολουθήσουν.Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει, αρχικά, τις έννοιες και τους ορισμούς που αφορούν τις προωθητικές ενέργειες. Στη συνέχεια, γίνεται παρουσίαση των εναλλακτικών προωθητικών ενεργειών πώλησης με τους τρόπους εφαρμογής και λειτουργίας τους, καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Επίσης, αναφέρονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στις προωθητικές ενέργειες, καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των προωθητικών πρακτικών από την πλευρά των λιανέμπορων. Τέλος, καταγράφεται μία εμπειρική έρευνα που σχετίζεται άμεσα με το θέμα της συγκεκριμένης μελέτης.Στο τρίτο κεφάλαιο καταγράφεται η ερευνητική μεθοδολογία της ποιοτικής έρευνας που πραγματοποιήσαμε. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφεται η ερευνητική μεθοδολογία της ποσοτικής έρευνας. Το πέμπτο κεφάλαιο αφορά τις αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν προκειμένου να εξάγουμε τα συμπερασματα μας, ενώ το έκτο κεφάλαιο της εργασίας συνοψίζει τα ευρήματα και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τις αναλύσεις που πραγματοποιήσαμε, καθώς και τις συνέπειες σε διοικητικό επίπεδο. Επίσης, περιγράφονται οι περιορισμοί της συγκεκριμένης έρευνας, καθώς και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
This thesis examined the behavior of Greek consumers towards supermarket sales promotional activities. The research objectives include both the investigation of the characteristics of Greek consumers, as well as the factors that influence their behavior towards sales promotional activities.To investigate the above, qualitative research was first carried out, and in particular, personal interviews were conducted with consumers. Then, a quantitative survey was carried out. The questionnaires for the pilot questionnaires were completed by personal interviews, while the remaining 305 questionnaires were completed electronically, the answers of which were processed through the SPSS statistical package.The thesis consists of 6 chapters and in more detail each chapter includes the following:The first chapter includes the contribution of this thesis and the research objectives, while the chapters that will follow are, also, briefly mentioned.The second chapter presents, initially, the concepts and definitions related to sales promotional actions. Then, the alternative sales promotions are presented with their implementation and operation methods, as well as their advantages and disadvantages. Also, the factors that influence consumer behavior towards promotions are mentioned, as well as the advantages and disadvantages of promotional practices on the part of retailers. Finally, empirical research is recorded that is directly related to the topic of the specific study.The third chapter records the research methodology of the qualitative research we carried out. The fourth chapter describes the research methodology of quantitative research.The fifth chapter concerns the analysis carried out in order to draw our conclusions, while the sixth chapter of the paper summarizes the findings and conclusions derived from the analysis we conducted, as well as the implications at administrative level. Also, the limitations of this research are described, as well as suggestions for future research.
Λέξη κλειδί :Συμπεριφορά καταναλωτή
Προωθητικές ενέργειες πώλησης
Σούπερ μάρκετ
Λιανικό εμπόριο
Consumer behavior
Sales promotional activities
Super markets
Retailers
Διαθέσιμο από :2023-04-02 15:49:17
Ημερομηνία έκδοσης :30-03-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-02 15:49:17
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Kostopoulou_2023.pdf

Τύπος: application/pdf