ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Διερεύνηση της εικόνας της επωνυμίας της εταιρίας Jumbo
Εναλλακτικός τίτλος :Investigating the brand image of the Jumbo company
Δημιουργός :Καβουσανού, Δήμητρα
Συντελεστής :Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :86σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10450
Περίληψη :Βασικός στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για την επωνυμία Jumbo. Αρχικά, με την έννοια του brand image αναφερόμαστε στην αντίληψη που έχουν οι καταναλωτές για μια εταιρία. Οι προσδιοριστικοί παράγοντες που επιλέχτηκαν και φαίνεται να επηρεάζουν την εικόνα είναι η αντιλαμβανόμενη τιμή, η αντιλαμβανόμενη ποιότητα, το αν μια μάρκα είναι επώνυμη, η ηγεσία και η αναγνώριση. Επιπλέον, μελετήθηκαν και οι πιθανές συνέπειες που φαίνεται να προκύπτουν, οι οποίες είναι η σύσταση από στόμα σε στόμα, η πιστότητα και η ικανοποίηση των καταναλωτών. Αφού διαμορφώθηκε το θεωρητικό πλαίσιο, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα, με την χρήση ερωτηματολογίου. Από την στατιστική ανάλυση των δεδομένων, προέκυψαν τα παρακάτω ευρήματα. Όσον αφορά τους προσδιοριστικούς παράγοντες, προέκυψε ότι υπάρχει θετική σχέση μεταξύ brand image και «επώνυμης μάρκας». Επιπλέον, η «αντιλαμβανόμενη τιμή», όπως επίσης και το ενδεχόμενο μια εταιρία να είναι «ηγέτης» στην αγορά, μπορεί να συμβάλει στην δημιουργία μιας συγκεκριμένης εικόνας για την εταιρία. Από τις συνέπειες, προέκυψε ότι η εικόνα των ερωτώμενων για την εταιρία, μπορεί να τους επηρεάσει ως προς την πιστότητά τους ως καταναλωτές, την πρόθεσή τους για σύσταση και την ικανοποίησή τους. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η εταιρία έχει τεράστιο brand awareness, καθώς μόνο ένας δεν την γνώριζε. Στη συνέχεια, από τους μέσους όρους, προέκυψε ότι οι ερωτώμενοι πιστεύουν πως η εταιρία τείνει να έχει χαμηλής ποιότητας προϊόντα, παρ’ όλα αυτά, η όχι και τόσο καλή ποιότητα των προϊόντων της, φαίνεται να έχει αφήσει ανεπηρέαστη την γνώμη τους, ως προς την εικόνα της. Οι ερωτώμενοι επίσης, έχουν την δυνατότητα να αναγνωρίσουν με μεγάλη ευκολία τα προϊόντα των Jumbo, όπως επίσης και ότι είναι σχετικά ικανοποιημένοι από την εταιρία. Εν κατακλείδι, στο τέλος της έρευνας, αναφέρονται ορισμένες διοικητικές προτάσεις που αφορούν την ενίσχυση της ικανοποίησης, της σύστασης από στόμα σε στόμα και της πιστότητας.
The main objective of this thesis is to investigate the Brand Image of the company Jumbo. Initially, the definition of a brands image refers to the perception that consumers have towards a company. The factors that were chosen and seem to influence Brand Image are perceived price, perceived quality, whether a brand is branded, is a leader in the market and brand recognition. In addition, the possible consequences that appear to arise were also studied, which are word of mouth, customer loyalty and consumer satisfaction. Once the theoretical framework was formulated, a primary quantitative research was conducted using a questionnaire. The data was statistically analyzed and the following findings emerged. Regarding the factors that were mentioned prior, it was found that there is a positive relationship between brand image and brand name. In addition, perceived price, as well as the possibility that a company is a leader in the market, can contribute to the formulation of a certain brand image. From the consequences, it emerged that the respondent’s image of the company can influence them, in terms of their loyalty as consumers, their intention to recommend the brand and their satisfaction. It is worth noting that the company has huge brand awareness, considering that only one person had no knowledge of the company. Furthermore, from the means, it was found that the respondents believe the company tends to have low quality products, however, this low quality of its products seems to have left their opinion unaffected in terms of its image. The respondents are also able to identify Jumbo's products very easily, as well as being relatively satisfied with the company. In conclusion, at the end of the thesis, some management suggestions are mentioned regarding enhancing satisfaction, word of mouth and consumer loyalty.
Λέξη κλειδί :Εικόνα μάρκας
Ικανοποίηση από τη μάρκα
Πιστότητα στην επωνυμία
Brand image
Brand satisfaction
Brand loyalty
Jumbo stores
Διαθέσιμο από :2023-04-23 00:44:23
Ημερομηνία έκδοσης :16-03-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-23 00:44:23
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Kavousanou_2023.pdf

Τύπος: application/pdf